Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyskont Czerwona Torebka chce się rozwijać poprzez system agencyjny

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl, franchising.pl
  • Data: 23-05-2014, 11:44
Dyskont Czerwona Torebka chce się rozwijać poprzez system agencyjny
Czerwona Torebka ma obecnie 12 sklepów dyskontowych. Kolejnych 100 jest w budowie

Posiadająca sieć 12 sklepów dyskontowych firma Czerwona Torebka chce rozwijać się poprzez system agencyjny. Ten kierunek ekspansji wystartował niedawno - na razie sieć nie podpisała żadnej umowy, ale dodała ogłoszenie w portalu Franchising.pl. Spółka potwierdza inwestycję w ten kanał rozwoju. Firma oferuje agentom wyposażony lokal i stałe wynagrodzenie.

Sieć deklaruje że nie pobiera opłat wstępnych. Jej wymagania odnośnie partnerów biznesowych to: minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu sklepu; doświadczenie w zarządzaniu personelem; wykształcenie minimum średnie; dobra znajomość branży FMCG; znajomość prawa regulującego działalność gospodarczą, w szczególności handlowo-usługową oraz gotowość do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Sieć oferuje wsparcie w postaci: nowoczesnego w pełni wyposażonego lokalu; pakietu szkoleń; wsparcia marketingowego, wsparcia opiekuna regionalnego oraz stałego wynagrodzenie i systemu premiowego.

Przypomnijmy, firma rozpoczęła projekt budowy dyskontów w sierpniu 2013 roku po wygaśnięciu umowy o niekonkurowaniu z Biedronką. Do końca 2013 roku spółka miała ich 8, teraz jest 12, a 100 kolejnych jest w budowie. Do końca 2014 roku ma być 80. Docelowo firma szacuje, że na rynku jest miejsce na 7 tys. dyskontów.

- Pozostajemy przy tradycyjnej formule dyskontu, tak jak ją konstruowaliśmy pod nazwą "Biedronka". Wierzymy, że ten format ma potencjał i okaże się dobrą inwestycją. My będziemy konkurowali raczej z małym handlem niż z dyskontami. Chcemy ominąć pośrednika, który kupuje często drożej niż my i odsprzedaje towar do małego sklepu. Postanowiliśmy zająć to miejsce i konsolidować ten segment rynku. Chcemy być obecni w każdej miejscowości, która ma 5-10 tys. mieszkańców z potencjałem zakupowym. Naszym partnerem jest fundusz PineBridge, więc nie narzekamy na jakiekolwiek braki kapitałowe, ale jak wiadomo do budowy sieci trzeba zaangażować naprawdę potężne środki, więc zobaczymy jak będzie się to dalej toczyło - mówił podczas VI Europejskiego Kongresu Gospodarczego Przemysław Schmidt, członek Rady Nadzorczej Czerwonej Torebki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH