REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyskont Czerwona Torebka wprowadza do oferty produkty świeże. Sieć będzie sprzedawać owoce warzywa i mrożonki

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 28-05-2014, 10:35
Dyskont Czerwona Torebka mocno zmienia strategię asortymentową
Dyskont Czerwona Torebka wprowadził do oferty sklepów produkty świeże, w tym: owoce, warzywa i mrożonki

Kilka tygodni temu ofertę Dyskontów Czerwona Torebka uzupełniono o świeże pieczywo, do tej chwili klepy oferowały także nabiał i pakowane wędliny. Teraz przyszedł czas na kolejną dużą zmianę w strategii asortymentowej. Spółka Czerwona Torebka zdecydowała się poszerzyć asortyment m.in. o produkty świeże. Sukcesywnie wprowadzana do Dyskontów Czerwona Torebka oferta owoców, warzyw i mrożonek, jest już dostępna we wszystkich trzynastu placówkach.

REKLAMA

- Stoisko owoców i warzyw oraz lodówki z mrożonkami były wprowadzane do Dyskontów Czerwona Torebka już od połowy maja. Oferta odtąd będzie dostępna we wszystkich nowo otwieranych sklepach należących do sieci. Staramy się na bieżąco obserwować potrzeby Klientów i wprowadzać rozwiązania, które sprawią, że oferta Dyskontów będzie dopasowana do ich wymagań - mówi Paweł Ciszek, prezes Zarządu spółki Czerwona Torebka.

I dodaje: - Badamy potrzeby rynku by następnie, stosownie do wyników analiz, modyfikować naszą ofertę asortymentową. Decyzja o wprowadzeniu oferty produktów świeżych: pieczywa, owoców, warzyw, a także mrożonek jest naturalnym uzupełnieniem dostępnego w Dyskontach asortymentu spożywczego - podkreśla Ciszek.

Dyskont Czerwona Torebka to nowy projekt handlowy spółki Czerwona Torebka. Obecnie na terenie kraju działa 13 sklepów, m.in. w Gdańsku, Poznaniu, Bydgoszczy, Szczecinie, Gorzowie Wielkopolskim czy Słupsku.

Oferta sklepów składa się wyłącznie z produktów markowych, znanych producentów w cenach jak w hurtowni. Spółka Czerwona Torebka nie wprowadza marki własnej.

W Dyskontach dostępne są m.in. artykuły spożywcze, napoje, alkohole, artykuły przemysłowe, chemia gospodarcza i kosmetyki, produkty paramedyczne, a od niedawna także świeże pieczywo, owoce i warzywa oraz mrożonki. W sklepach należących do sieci, klienci mogą zapłacić gotówką lub kartą płatniczą.

Czerwona Torebka to dynamicznie rozwijająca się Grupa Handlowa. W jej skład wchodzą trzy ogólnopolskie sieci reprezentujące najbardziej perspektywiczne segmenty rynku handlu: Małpka Express (sieć sklepów typu convenience), Merlin.pl (wiodący wielobranżowy sklep e-commerce) oraz Dyskont Czerwona Torebka (sieć sklepów dyskontowych). Spółka w swoim portfolio posiada również sieć 66 pasaży handlowych.

Czerwona Torebka jako spółka akcyjna została założona w 2007 r. i stanowi kontynuację działalności prowadzonej przez p. Mariusza Świtalskiego, głównego akcjonariusza firmy oraz założyciela sieci Eurocash, Biedronka i Żabka.

W grudniu 2012 r. akcje Czerwonej Torebki zadebiutowały na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 986) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH