Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyskont Czerwona Torebka wprowadza do oferty produkty świeże. Sieć będzie sprzedawać owoce warzywa i mrożonki

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 28-05-2014, 10:35
Dyskont Czerwona Torebka mocno zmienia strategię asortymentową
Dyskont Czerwona Torebka wprowadził do oferty sklepów produkty świeże, w tym: owoce, warzywa i mrożonki

Kilka tygodni temu ofertę Dyskontów Czerwona Torebka uzupełniono o świeże pieczywo, do tej chwili klepy oferowały także nabiał i pakowane wędliny. Teraz przyszedł czas na kolejną dużą zmianę w strategii asortymentowej. Spółka Czerwona Torebka zdecydowała się poszerzyć asortyment m.in. o produkty świeże. Sukcesywnie wprowadzana do Dyskontów Czerwona Torebka oferta owoców, warzyw i mrożonek, jest już dostępna we wszystkich trzynastu placówkach.

- Stoisko owoców i warzyw oraz lodówki z mrożonkami były wprowadzane do Dyskontów Czerwona Torebka już od połowy maja. Oferta odtąd będzie dostępna we wszystkich nowo otwieranych sklepach należących do sieci. Staramy się na bieżąco obserwować potrzeby Klientów i wprowadzać rozwiązania, które sprawią, że oferta Dyskontów będzie dopasowana do ich wymagań - mówi Paweł Ciszek, prezes Zarządu spółki Czerwona Torebka.

I dodaje: - Badamy potrzeby rynku by następnie, stosownie do wyników analiz, modyfikować naszą ofertę asortymentową. Decyzja o wprowadzeniu oferty produktów świeżych: pieczywa, owoców, warzyw, a także mrożonek jest naturalnym uzupełnieniem dostępnego w Dyskontach asortymentu spożywczego - podkreśla Ciszek.

Dyskont Czerwona Torebka to nowy projekt handlowy spółki Czerwona Torebka. Obecnie na terenie kraju działa 13 sklepów, m.in. w Gdańsku, Poznaniu, Bydgoszczy, Szczecinie, Gorzowie Wielkopolskim czy Słupsku.

Oferta sklepów składa się wyłącznie z produktów markowych, znanych producentów w cenach jak w hurtowni. Spółka Czerwona Torebka nie wprowadza marki własnej.

W Dyskontach dostępne są m.in. artykuły spożywcze, napoje, alkohole, artykuły przemysłowe, chemia gospodarcza i kosmetyki, produkty paramedyczne, a od niedawna także świeże pieczywo, owoce i warzywa oraz mrożonki. W sklepach należących do sieci, klienci mogą zapłacić gotówką lub kartą płatniczą.

Czerwona Torebka to dynamicznie rozwijająca się Grupa Handlowa. W jej skład wchodzą trzy ogólnopolskie sieci reprezentujące najbardziej perspektywiczne segmenty rynku handlu: Małpka Express (sieć sklepów typu convenience), Merlin.pl (wiodący wielobranżowy sklep e-commerce) oraz Dyskont Czerwona Torebka (sieć sklepów dyskontowych). Spółka w swoim portfolio posiada również sieć 66 pasaży handlowych.

Czerwona Torebka jako spółka akcyjna została założona w 2007 r. i stanowi kontynuację działalności prowadzonej przez p. Mariusza Świtalskiego, głównego akcjonariusza firmy oraz założyciela sieci Eurocash, Biedronka i Żabka.

W grudniu 2012 r. akcje Czerwonej Torebki zadebiutowały na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 458) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH