Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyskont Czerwona Torebka wzbogaca asortyment non-food

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 09-06-2014, 15:10

Spółka Czerwona Torebka konsekwentnie rozwija koncepcję nowego projektu sklepów dyskontowych. Od początku czerwca klienci Dyskontów Czerwona Torebka mogą skorzystać z rozbudowanego asortymentu non-food, obejmującego m.in. markową odzież i obuwie.

W momencie debiutu rynkowego, oferta non-food Dyskontów Czerwona Torebka opierała się głównie na artykułach przemysłowych, chemii gospodarczej i kosmetykach. Od tego czasu segment niespożywczy dostępny w sklepach ewoluował. Od początku czerwca klienci Dyskontów mogą kupić m.in. odzież i obuwie takich marek, jak: Puma, Adidas, Henderson, Kangaroos, Esotiq, Atlantic czy Gatta.

Ponadto w asortymencie sklepów znajdują się drobne artykuły gospodarstwa domowego, zabawki dla dzieci, czy artykuły sezonowe (np. parasole ogrodowe czy zestawy do grilla). W sklepach pojawił się również regał „wszystko za 5 zł", na którym znajdują się drobne produkty, m.in. artykuły szkolne, akcesoria sportowe i kuchenne.

Rozszerzona oferta produktów niespożywczych będzie dostępna we wszystkich nowo otwieranych sklepach należących do sieci. - Od samego początku naszej działalności, asortyment non-food Dyskontów Czerwona Torebka generował dobre wyniki sprzedaży - mówi ć, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka. - Dlatego podjęliśmy decyzję o rozwinięciu oferty produktów niespożywczych. Staramy się, by segment non-food ewoluował w zgodzie z ogólną strategią asortymentową sieci. Dlatego oferujemy klientom produkty znanych marek w jak najniższych cenach. Jest to widoczne przede wszystkim w ofercie odzieżowej - podkreśla Ciszek.

Dyskont Czerwona Torebka to projekt handlowy Grupy Czerwona Torebka. Obecnie na terenie kraju działa 13 sklepów, m.in. w Gdańsku, Poznaniu, Bydgoszczy, Szczecinie, Gorzowie Wielkopolskim czy Słupsku. Ich oferta składa się wyłącznie z produktów markowych, znanych producentów w cenach jak w hurtowni. Spółka Czerwona Torebka nie wprowadza marki własnej. W Dyskontach dostępne są m.in. artykuły spożywcze, napoje, alkohole, artykuły przemysłowe, chemia gospodarcza i kosmetyki, produkty paramedyczne, a także świeże pieczywo, owoce i warzywa oraz mrożonki.

Czerwona Torebka to dynamicznie rozwijająca się Grupa Handlowa. W jej skład wchodzą trzy ogólnopolskie sieci reprezentujące najbardziej perspektywiczne segmenty rynku handlu: Małpka Express (sieć sklepów typu convenience), Merlin.pl (wiodący wielobranżowy sklep e-commerce) oraz Dyskont Czerwona Torebka (sieć sklepów dyskontowych). Spółka w swoim portfolio posiada również sieć 66 pasaży handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH