Dyskont Czerwona Torebka wzbogaca asortyment non-food
Spółka Czerwona Torebka konsekwentnie rozwija koncepcję nowego projektu sklepów dyskontowych. Od początku czerwca klienci Dyskontów Czerwona Torebka mogą skorzystać z rozbudowanego asortymentu non-food, obejmującego m.in. markową odzież i obuwie.
W momencie debiutu rynkowego, oferta non-food Dyskontów Czerwona Torebka opierała się głównie na artykułach przemysłowych, chemii gospodarczej i kosmetykach. Od tego czasu segment niespożywczy dostępny w sklepach ewoluował. Od początku czerwca klienci Dyskontów mogą kupić m.in. odzież i obuwie takich marek, jak: Puma, Adidas, Henderson, Kangaroos, Esotiq, Atlantic czy Gatta.
Ponadto w asortymencie sklepów znajdują się drobne artykuły gospodarstwa domowego, zabawki dla dzieci, czy artykuły sezonowe (np. parasole ogrodowe czy zestawy do grilla). W sklepach pojawił się również regał „wszystko za 5 zł", na którym znajdują się drobne produkty, m.in. artykuły szkolne, akcesoria sportowe i kuchenne.
Rozszerzona oferta produktów niespożywczych będzie dostępna we wszystkich nowo otwieranych sklepach należących do sieci. - Od samego początku naszej działalności, asortyment non-food Dyskontów Czerwona Torebka generował dobre wyniki sprzedaży - mówi ć, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka. - Dlatego podjęliśmy decyzję o rozwinięciu oferty produktów niespożywczych. Staramy się, by segment non-food ewoluował w zgodzie z ogólną strategią asortymentową sieci. Dlatego oferujemy klientom produkty znanych marek w jak najniższych cenach. Jest to widoczne przede wszystkim w ofercie odzieżowej - podkreśla Ciszek.
Dyskont Czerwona Torebka to projekt handlowy Grupy Czerwona Torebka. Obecnie na terenie kraju działa 13 sklepów, m.in. w Gdańsku, Poznaniu, Bydgoszczy, Szczecinie, Gorzowie Wielkopolskim czy Słupsku. Ich oferta składa się wyłącznie z produktów markowych, znanych producentów w cenach jak w hurtowni. Spółka Czerwona Torebka nie wprowadza marki własnej. W Dyskontach dostępne są m.in. artykuły spożywcze, napoje, alkohole, artykuły przemysłowe, chemia gospodarcza i kosmetyki, produkty paramedyczne, a także świeże pieczywo, owoce i warzywa oraz mrożonki.
Czerwona Torebka to dynamicznie rozwijająca się Grupa Handlowa. W jej skład wchodzą trzy ogólnopolskie sieci reprezentujące najbardziej perspektywiczne segmenty rynku handlu: Małpka Express (sieć sklepów typu convenience), Merlin.pl (wiodący wielobranżowy sklep e-commerce) oraz Dyskont Czerwona Torebka (sieć sklepów dyskontowych). Spółka w swoim portfolio posiada również sieć 66 pasaży handlowych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!