Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyskonty wydają na reklamę telewizyjną nawet 8 mln zł tygodniowo

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 20-09-2014, 15:45
Dyskonty wydają na reklamę telewizyjną nawet 8 mln zł tygodniowo
W pierwszym tygodniu września Biedronka i Lidl wydały podobne kwoty na reklamę telewizyjną

Według danych firmy Nielsen sieć Lidl w okresie od 1 do 7 września wydała na reklamę telewizyjną ponad 7,5 mln zł. W tym samym okresie wydatki reklamowe Biedronki ukształtowały się na poziomie blisko 8 mln zł.

W zestawieniach TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi prawie zawsze znajdują się Lidl i Biedronka.

Łącznie na reklamę żywności wydano w analizowanym okresie ok. 87,39 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 334) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH