Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyskonty wydają ponad 5 mln zł tygodniowo na reklamę w TV

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 11-04-2013, 09:41

W pierwszym tygodniu kwietnia dwie największe sieci dyskontowe - Lidl i Biedronka - wydały na reklamę telewizyjną łącznie 10,4 mln zł - informuje www.dlahandlu.pl.

Według danych firmy Nielsen opartych na oficjalnych cennikach stacji TV, Lidl wydał 5,3 mln zł a Biedronka - 5,1 mln zł.

Łącznie na reklamę żywności wydano około 75 mln zł. Wśród marek z największymi wydatkami na reklamę w TV znalazły się ponadto: Orange, Nivea, T-Mobile, Play, Tymbark, Wonga.com, Knorr oraz Śnieżka farby.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH