Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Dyskonty wygrywają z pozostałymi sieciami. Co z supermarketami?

75 proc. Polaków robi zakupy z dyskontach, 26 proc. - wyłącznie w tej kategorii sklepów sieciowych. Biedronka jest niekwestionowanym liderem rankingu satysfakcji klientów sieci handlowych, przygotowanego przez PBS.

Dyskonty wygrywają z pozostałymi sieciami. Co z supermarketami?

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 26-04-2013, 10:44

63 proc. Polaków robi zakupy z Biedronce, z czego dla 13 proc. to jedyne miejsce zakupów. Raport PBS „Klienci sieci handlowych" potwierdza obserwacje o zmieniającym się wizerunku i przekroju społecznym klientów sieci dyskontowych (Biedronka, Lidl, Netto, Kaufland, Aldi). Wiek, wykształcenie czy zasobność portfela kupujących w tych sklepach nie różnią się wyraźnie od tych cech klientów polskich czy zagranicznych sieci hiper - i supermarketów. Polacy polubili zakupy w sieciach dyskontowych - satysfakcja z ich usług znacznie przewyższa noty wystawiane innym kategoriom sieci handlowych.

Co czwarty Polak robi zakupy w polskich sieciach handlowych (Społem, Alma, Piotr i Paweł, Stokrotka, Polomarket, Bomi). Spośród nich najczęściej odwiedzany jest Społem. Jednocześnie jest to najniżej - obok Polomarketu - oceniana w rankingu marka. Wśród rodzimych sieci zupełnym przeciwieństwem są delikatesy Alma oraz Piotr i Paweł, które z racji swojego bardziej prestiżowego charakteru i lokalizacji w dużych miastach, nie są zbyt popularne, to jednak otrzymały bardzo wysokie oceny od swoich klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    Społem RSS ALERT    /    Alma RSS ALERT    /    Piotr i Paweł RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    Polomarket RSS ALERT    /    Bomi RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • LudekP 2013-04-29 09:48:40
    Bardzo pouczający artykuł szczególnie tytuł - dyskonty dyskontowe ??? autor chyba się rozpędził za bardzo.
  • ciekawy 2013-04-30 13:01:43
    "Polacy polubili zakupy w sieciach dyskontowych " jak mozna tak odwracać kota ogonem? Dziecko wie, że nie polubili tylko szukają najtańszych produktów żywnosciowych bo społeczeństwo biednieje a ceny stale rosną. W tym roku można spodziewać się również podobnych frazesów , ze względu na oszczędności i ceny paliwa, na zasadzie: "Polacy polubili wycieczki nad polskie morze i w góry" , "Polacy polubili jazdę rowerem do pracy", "Polacy polubili zakupy w second handach" itd. itp.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.226.151
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.