Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dystrybutor FMCG zyska na nieruchomościach

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 23-02-2015, 11:52

Abpol Company Polska SA, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, przygotuje projekt nieruchomościowy na należącej do niej działce w Radzyminie. Po opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę osiedla mieszkaniowego zamierza sprzedać tą inwestycję wybranemu inwestorowi branżowemu.

Obecnie działka ta stanowi w bilansie spółki inwestycję długoterminową, co wynika z podjętej wcześniej przez zarząd decyzji w tym zakresie. Abpol planuje podnieść atrakcyjność oraz wartość tej nieruchomości poprzez przygotowanie pełnej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami przyłączy na budowę osiedla mieszkaniowego o łącznej powierzchni użytkowej mieszkalnej wynoszącej 5 tys. mkw. Tak przygotowany projekt inwestycyjny ma zostać sprzedany w okresie najbliższych kilku lat inwestorowi branżowemu, a środki pozyskane z tej transakcji zostaną przeznaczone na rozwój podstawowej działalności spółki w zakresie handlu produktami FMCG.

- Spółka zakłada, że proces przygotowania inwestycji potrwa około 12 miesięcy. Równolegle Spółka rozpocznie już prace nad pozyskaniem ewentualnego inwestora. Kluczowym elementem są prowadzone prace nad budową obwodnicą. Dzięki tej inwestycji Spółka będzie mogła pozyskać dodatkowy kapitał obrotowy pozwalający na przeprowadzenie dużych kampanii reklamowych i dynamiczne zwiększenie sprzedaży - komentuje Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska SA.

Abpol postanowił przygotować projekt inwestycyjny w Radzyminie z uwagi na dobrą lokalizację posiadanej działki. Zdaniem Zarządu, w ciągu 2 lat Radzymin stanie się miejscem, gdzie będą powstawały nowe osiedla, a ludzie chętnie będą tam kupowali mieszkania oraz domy. Wynika to z faktu prowadzonej obecnie budowy obwodnicy, która skróci czas dojazdu z tego miejsca do Centrum Warszawy do 20 minut.

Spółka zakończyła IV kw. 2014 r. zyskiem netto wynoszącym 42 tys. zł zysku netto przy przychodach na poziomie 1.398 tys. zł. W analogicznym okresie 2013 r. jej strata netto przekroczyła 201 tys. zł. W całym 2014 r. Abpol wypracował 116 tys. zł zysku netto wobec 81 tys. zł w 2013 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Profesjonalista z branży 24-02-2015, 21:25:
O co chodzi w tym artykule? "Abpol Company Polska SA, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG" ma kwartalny przychód w wysokości 1.398 tys. zł? To niezależny sklep spożywczy w dobrym punkcie w Warszawie ma podobny przychód, czyli około 15 tysięcy zł netto dziennie. Chyba ktoś cyferki pomylił, lub spółka prowadzi już szczątkową działalność, a przyszłość łączy z developerką...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH