Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dzieci decydują o rodzinnych zakupach

  • Autor: PAP / Rzeczpospolita
  • Data: 07-10-2016, 08:44

Zdanie dzieci liczy się przy kupnie nie tylko gier czy ubrań, ale też w przypadku mebli czy przy wyborze miejsca wakacyjnego wyjazdu - pisze "Rzeczpospolita".

Okazuje się, że dzieci wywierają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe. Chodzi nie tylko o kupowanie produktów bezpośrednio dla nich, jak ubrania czy buty. Z badania Kids Power agencji IQS wynika, że dzieci w rodzinach współdecydują także o zakupie mebli, akcesoriów wnętrzarskich czy miejscu spędzania wakacji.

Z badana wynika również, że władza dzieci bierze się nie tylko z ich wpływu na decyzje zakupowe. Połowa dostaje regularne kieszonkowe, mają też dochody z innych źródeł, stąd stają się realną siłą zakupową.Eksperci zwracają uwagę, że często koncerny nie są świadome wpływu dzieci na decyzje zakupowe i pomijają je w swojej komunikacji z rodzinami. Skupiają się raczej na osobach, które mają stałe dochody.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH