Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

E-commerce: Czy lodówka sama zamówi produkty spożywcze?

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-08-2016, 12:00
E-commerce: Czy lodówka sama zamówi produkty spożywcze?
Fot. shutterstock

W ciągu najbliższych lat świat zakupów internetowych, do którego przywykliśmy zmieni się – i to bardzo – pod wieloma względami: technologii, nawyków czy percepcji – mówi Małgorzata Ciszecka, Senior Manager Regional Product & Market Development, Visa Europe.

– Wg różnych szacunków, do 2020 r. na świecie będzie ponad 25 miliardów urządzeń podłączonych do internetu – tzw. connected devices. Co ważne, będą to nie tylko smartfony czy tablety – ale też nasze lodówki, ekspresy do kawy czy samochody a większość z tych urządzeń będzie mogła być użyta zarówno do zamówienia towarów i usług przez internet, jak i zapłacenia za takie zamówienie – mówi Małgorzata Ciszecka, Senior Manager Regional Product & Market Development, Visa Europe, komentując wyniki badania "E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska".

Dodaje, że już teraz widać również, jak rosną zakupy (i płatności) internetowe dokonywane za pośrednictwem mediów społecznościowych, a także jak różne towary i usługi są kupowane przez internet oraz z jak wielu urządzeń konsumenci korzystają do takich zakupów, co potwierdza tezę podnoszoną wielokrotnie w dyskusjach branżowych co do wzrostu znaczenia pojęcia „omnichannel”, czyli możliwości dokonania zakupu w dowolny sposób, w dowolnym „kanale sprzedaży” i za pomocą dowolnego urządzenia. 

Małgorzata Ciszecka podkreśla, że obydwa te trendy pokazują, że w ciągu najbliższych lat świat zakupów internetowych, do którego przywykliśmy zmieni się – i to bardzo, pod wieloma względami: technologii, nawyków czy percepcji. 

– Skoro o percepcji mowa: bardzo ciekawe są wnioski płynące z tegorocznego raportu właśnie co do pozytywnego postrzegania zakupów internetowych jako takich – co bardzo cieszy. Równie cieszy to, że spora grupa respondentów deklaruje chęć płacenia za zakupy internetowe kartami (co ma szczególne znaczenie w kontekście rozwoju płatności typu one click i tzw. elektronicznymi portfelami) oraz to, że respondenci pytani o ewentualne problemy z zakupami internetowymi tylko w 7 proc. przypadków deklarują problemy z płatnością za takie zakupy co znaczy, że również płatności kartami w tym kontekście sprawdzają się bardzo dobrze – mówi Małgorzata Ciszecka. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.