Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

E-commerce: Klientów kupujących przez aplikacje cechuje wysoki współczynnik lojalności

Ponowne angażowanie klientów za pośrednictwem Internetu i aplikacji mobilnych jest jednym z kluczowych elementów ścieżki zakupowej, zwłaszcza w obliczu rosnącego znaczenia lojalności klientów. Raport Criteo wykazał, że istniejący klienci wydają średnio więcej od nowych (51%), zaś klientów kupujących przez aplikacje cechuje wysoki współczynnik lojalności (41%).

E-commerce: Klientów kupujących przez aplikacje cechuje wysoki współczynnik lojalności
fot. shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 27-02-2019, 11:05

Internetowa platforma reklamowa Criteo opublikowała raport „State of Ad Tech 2019” (Nowoczesne technologie reklamowe 2019) poświęcony analizie sposobów skutecznego konwertowania grup docelowych na poszczególnych etapach ścieżki zakupowej. We współpracy z Euromonitor International pracownicy Criteo przeprowadzili ankiety wśród marketerów z całego świata, aby lepiej zrozumieć wyzwania związane z konwertowaniem we współczesnym, skomplikowanym ekosystemie sprzedaży elektronicznej.

Z raportu wynika, że dla marketerów z całego świata oczywistym jest fakt, że konwersja może mieć miejsce na dowolnym etapie ścieżki sprzedażowej. Brak odpowiednich danych oraz ich fragmentacja są najpoważniejszymi wyzwaniami w ujęciu globalnym. Co ciekawe, marketerzy z USA, regionu Azji i Pacyfiku oraz Europy Południowej postrzegają kampanie dotyczące ponownego angażowania istniejących klientów za pośrednictwem Internetu oraz aplikacji mobilnych za ważniejsze w porównaniu z kolegami z Europy Centralnej.

– Tylko około 30% marketerów z Europy Centralnej wykorzystuje zalety dedykowanych kampanii dotyczących ponownego angażowania użytkowników aplikacji w porównaniu ze średnią dla regionu EMEA wynoszącą 58%. To stosunkowo zaskakujące odkrycie zważywszy, że według sprzedawców detalicznych istniejący klienci wydają średnio więcej w porównaniu z nowymi, zaś klientów kupujących przez aplikacje cechuje wyższy współczynnik lojalności – mówi Murat Kalafat, dyrektor zarządzający ds. Europy Centralnej w Criteo. – Wnioski te wskazują na ogromny potencjał do wykorzystania przez polskich sprzedawców detalicznych, którzy decydują się inwestować w aplikacje mobilne w celu skuteczniejszego budzenia zaangażowania i konwertowania najcenniejszych rodzajów klientów.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

e-commerce RSS ALERT    /    e-sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.211.135.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.