Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

E-commerce: Poczta Polska umożliwia sprawdzenie przesyłki przed pokwitowaniem

Klienci e-sklepów doceniają możliwość samodzielnego odbioru zakupionych towarów, swobodnie wybierając dogodny dla siebie czas i miejsce podjęcia przesyłki - wynika z badania „E-commerce w Polsce w 2016 r.” Poczta Polska oferuje największą liczbę punktów odbioru przesyłek oraz jako jedyna firma na rynku daje możliwość sprawdzenia zawartości przed pokwitowaniem odbioru przesyłki.

E-commerce: Poczta Polska umożliwia sprawdzenie przesyłki przed pokwitowaniem
fot. Poczta Polska

Klienci oczekują od e-sklepów coraz wyższych standardów obsługi między inny w zakresie form dostawy zakupionych towarów. Stosowanie dywersyfikacji dostaw to metoda często używana przez e-sprzedawców aby zachęcić konsumentów do zakupów. Klienci chcą mieć możliwości wyboru formy dostawy tak aby w zależności od potrzeb odebrać przesyłkę w domu lub pracy lub w zdefiniowanym punkcie odbioru. Poczta Polska ma ponad 5 tys. punktów odbioru - kupujący mogą wybrać dogodne miejsce odbioru spośród ponad 4100 placówek pocztowych, ale także w prawie 1000 stacji paliw ORLEN.

– Dla e-kupującego to możliwości odebrania przesyłki w wybranym miejscu, czasie i przede wszystkim przy okazji codziennych czynności: po drodze z domu czy pracy. W zakresie możliwości form dostawy przesyłki posiadamy najszerszą ofertę na rynku - kurier/placówka pocztowa/Orlen/automat pocztowy (pilotaż), którą stale poszerzamy – podsumowuje Rafał Pietrwalski, odpowiedzialny za e-commerce w Poczcie Polskiej.

Oferta Poczty Polskiej w zakresie opcji odbioru przesyłki to także korzyść dla e-sprzedawcy, który może przygotować ofertę dostawy dopasowaną do potrzeb klientów, co powoduje mniejszą liczbę porzuconych koszyków. Dodatkowo dzięki współpracy z Pocztą Polską e-sprzedający otrzymuje pełną obsługę logistyczną na terenie całej Polski, również na terenach trudno dostępnych, często nie obsługiwanych przez innych przewoźników.

– Poczta Polska jako jedyna firma oferuje możliwość sprawdzenia stanu zawartości przesyłki dzięki czemu klienci unikają ryzyka kupna towaru uszkodzonego czy niezgodnego z zamówieniem – mówi Rafał Pietrwalski z Poczty Polskiej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Poczta Polska RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • A 2016-08-02 20:05:52
    Poczta oferuje możliwość sprawdzenia zawartości? Chyba w jakimś równoległym wymiarze. Przedstawiciele podpisujący umowy w imieniu poczty próbują wciskać ludziom takie bzdury, a prawda jest zupełnie inna. Codziennie odbieram przesyłki pocztowe i nigdy nie pozwolono mi sprawdzić zawartości, nawet jeśli paczka była wyraźnie uszkodzona. Po pokwitowaniu odbioru mogłam sobie paczkę otworzyć, ale na spisanie ewentualnego protokołu szkody nie było co liczyć bo ani kurier/listonosz ani nawet panie w placówce nie dysponują takim nowoczesnym wynalazkiem. Ale oczywiście ściemę można w ramach reklamy wciskać.
  • ja 2016-08-02 21:00:59
    Ludzie przestańcie wreszcie korzystać z tej p******ej firmy, u kuriera zawsze można sprawdzić zawartość przesyłki, a w razie uszkodzenia spisać protokół.
  • Tom 2016-08-03 18:07:29
    Ja od lat zamawiam z mozliwoscia sprawdzenia na poczcie i wszytsko działa jak nalezy !
  • jaco 2018-05-28 15:44:08
    Bzdury. Nigdy na Poczcie Polskiej nie pozwolono mi sprawdzić czy zawartość paczki jest uszkodzona.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.22.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.