Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

E-delikatesy A.pl: Przed świętami spodziewamy się zwiększonej liczby zamówień o ponad 80 proc.

  • Autor: portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 07-12-2011, 16:18

Coraz więcej osób zamierza przygotować świąteczne potrawy używając produktów kupionych w internecie - wynika z ankiety przeprowadzonej przez A.pl Internet. Świąteczne zakupy spożywcze w sieci zadeklarowało prawie 75 proc. badanych. Spośród nich aż 76 proc. będzie robić takie zakupy w tym roku po raz pierwszy, a 24 proc. korzystało już z tej możliwości w poprzednich latach.

Co trzeci respondent zamierza przez Internet kupić wszystkie lub większość produktów spożywczych na bożonarodzeniowy stół. Jest to możliwe, bo w e-delikatesach obok pełnego asortymentu produktów używanych w ciągu całego roku będzie też można kupić świeżego karpia, pierogi z kapustą i grzybami, makowce i wiele innych bożonarodzeniowych potraw. W ofercie internetowej nie zabraknie również bombek, ozdób świątecznych, a także choinek.

- Okres przedświąteczny wiąże się z dużym wzrostem zainteresowania naszym sklepem ze strony klientów. W ubiegłym roku średnia wartość świątecznego koszyka klienta wyniosła blisko 263 zł. Zanotowaliśmy też zwiększoną liczbę zamówień o ok. 80 proc. Podobnych lub nawet lepszych wyników spodziewamy się również w tym roku. Przed świętami zakupy przez Internet robią bowiem nie tylko nasi dotychczasowi, ale również nowi klienci - mówi Jakub Milewski, koordynator e-commerce w A.pl Internet.

Przed zeszłorocznymi świętami rekordowym zainteresowaniem w A.pl cieszyły się pomarańcze. Ich sprzedaż w tym okresie zwiększyła się o prawie 300 proc. względem września. W tym roku, jak pokazują dane z ankiety A.pl, najbardziej popularne w zamówieniach internetowych mają być alkohol i napoje. Kategorie te wskazało odpowiednio blisko 41 i ponad 32 proc. badanych, którzy planują zrobić świąteczne zakupy spożywcze w sieci.

Na świąteczne zakupy w e-delikatesach często decydują się również firmy. W ubiegłym roku średnia wartość koszyka klientów b2b wyniosła prawie 375 zł, a łączna wartość zamówień firmowych przekroczyła 150 000 zł. W okresie przedświątecznym przed rokiem klienci biznesowi A.pl najczęściej kupowali kosze prezentowe, w tym słodycze i alkohol - głównie wino.

Badanie przeprowadzone zostało przez A.pl Internet za pomocą ankiety na stronie internetowej delikatesów A.pl w listopadzie 2011 r. Na każde z pytań zamieszczonych w ankiecie odpowiedziało ponad 1000 respondentów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH