REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

E-handel: Kobiety przed świętami kupują produkty dla dzieci, mężczyźni - militaria

  • Autor: Gemius
  • Data: 22-12-2015, 12:07
E-handel: Kobiety przed świętami kupują produkty dla dzieci, mężczyźni - militaria
fot. Fotolia

W grudniu 2014 roku blisko 15 mln polskich internautów weszło na strony sklepów internetowych. Największym powodzeniem cieszyły się sklepy wielobranżowe (8 mln internautów odwiedziło tego typu strony). Wśród internautów popularne były w tamtym okresie również strony www sklepów, oferujących AGD, RTV, elektronikę, fotografię i komputery (7,5 mln) oraz te, na których znaleźć można odzież (7,1 mln) - wynika z danych Gemiusa.

REKLAMA

W grudniu 2014 r. kobiety stanowiły zdecydowaną większość użytkowników na stronach sklepów oferujących produkty dla dzieci, biżuterię czy na stronach banków zdjęć. Natomiast mężczyźni zdecydowanie przeważali na stronach sklepów z bronią i militariami, produktami erotycznymi i motoryzacyjnymi.

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron www oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu

POLECAMY W SERWISACH