Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

E-handel transgraniczny wspierany przez usługę Multi Currency Pricing

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 31-05-2017, 15:58
E-handel transgraniczny wspierany przez usługę Multi Currency Pricing
Fot. shutterstock

Handel transgraniczny jest motorem wzrostu gospodarki cyfrowej na świecie. Do 2020 roku branża e-commerce będzie warta ok. 3 biliony dolarów, a aż jedna trzecia tego będzie transgraniczna – progozuje Laurent le Moal, CEO PayU. W samej Europie Środkowo-Wschodniej wartość handlu transgranicznego online wzrośnie do 45 miliardów dolarów. PayU wspiera ten trend i polskich przedsiębiorców w zdobywaniu zagranicznych rynków, uruchamiając m.in. Multi Currency Pricing – usługę ułatwiającą zakupy w polskich sklepach internetowych klientom płacącym w obcej walucie.

PayU wprowadza specjalne rozwiązanie wspierające e-handel transgraniczny. Usługa Multi Currency Pricing (MCP) polega na zaoferowaniu konsumentom posiadającym instrumenty płatnicze w obcych walutach stałej, pewnej ceny: klient jeszcze przed dokonaniem zakupu wie, ile zapłaci za dany produkt w walucie, w której posiada rachunek bankowy czy kartę.

- W PayU wspieramy branżę e-commerce nie tylko na poziomie lokalnym, ale i międzynarodowym. Polscy przedsiębiorcy potrzebują rozwiązań, które ułatwią płatności transgraniczne i pomogą im dotrzeć do klientów poza granicami kraju. Emigracja zarobkowa spowodowała, że już 10-15% e-konsumentów kupujacych w Polsce posługuje się instrumentami finansowymi w obcej walucie. Dzięki funkcjonalności MCP klienci nie muszą martwić się o niekorzystne przewalutowanie, ponieważ od początku wiedzą ile zapłacą za swoje zakupy – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce.

Przewalutowanie odbywa się na stronie sklepu, przed przystąpieniem do transakcji, zwiększając tym samym komfort zakupów zagranicznych. Przeprowadzony wśród właścicieli e-sklepów program pilotażowy wskazał, że konwersja zakupowa jest kilka razy wyższa, im szybciej konsument pozna ostateczną cenę produktu. Możliwość zintegrowania usługi MCP na stronie internetowej sprzedawcy, pozwala na wyświetlanie cen w obcej walucie już podczas przeglądania oferty.

Obecnie MCP obsługuje trzy waluty: euro, dolary i funty brytyjskie. Docelowo klienci polskich sklepów internetowych będą mogli płacić także m.in. w koronach czeskich, norweskich i duńskich, oraz we frankach szwajcarskich.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 462) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH