Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

E.Leclerc: Dążymy do 15-proc. udziału marek własnych w obrotach sieci

Z roku na rok udział naszych marek własnych w obrotach sklepów wzrasta i obecnie kształtuje się na poziomie 7-8 proc. Dążymy jednak do tego, by wzrosły do 15 proc. - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Jacek Stachoń, Development Manager Scamark Polska, Grupa E.Leclerc Polska.

E.Leclerc: Dążymy do 15-proc. udziału marek własnych w obrotach sieci
Jacek Stachoń Development Manager Scamark Polska Grupa E.Leclerc Polska. Fot. materiały prasowe

- E.Leclerc posiada dwie główne kategorie marek własnych. Nasza flagowa gama produktów oferowana jest pod nazwą Wiodąca Marka. Jest to grupa artykułów coraz lepiej rozpoznawalna przez klientów. Zauważają oni, że produkty te pod względem jakości dorównują liderom rynkowym, jednak są od nich tańsze o 20-30 proc. Wiodąca Marka to około 2700 pozycji ze wszystkich kategorii występujących w sklepach. Stale ją rozwijamy, ponieważ widzimy w niej duży potencjał do zwiększenia obrotów. Dążymy do tego, by liczba artykułów Wiodącej Marki osiągnęła 4 000 w ciągu kilku następnych lat - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Jacek Stachoń, Development Manager Scamark Polska Grupa E.Leclerc Polska.

- Z kolei pod marką €CO+ (Ekonomia Codziennych Oszczędności) oferujemy produkty pierwszej potrzeby, które stanowią podstawę w każdym gospodarstwie domowym. Wyróżnikiem tutaj są niskie ceny, przy zapewnieniu jakości. Obecnie w sprzedaży posiadamy 600 produktów €CO+, do których należą napoje, chemia gospodarcza oraz produkty świeże i mrożonki. Jest to asortyment, który stanowi podstawę domowych zakupów - dodaje.

- Z roku na rok udział naszych marek własnych w obrotach sklepów wzrasta i obecnie kształtuje się na poziomie 7-8 proc. Dążymy jednak do tego, by wzrosły do 15 proc. - podkreśla Jacek Stachoń.

- Z ofertą naszych marek własnych chcemy trafić do klientów bezpośrednio. W co drugi weekend w każdym sklepie organizujemy degustacje. Klienci mogą wówczas, poza spróbowaniem produktów, wyrazić opinie na ich temat oraz określić ich słabe i mocne strony. Wprowadzamy te uwagi w życie - opowiada.

Innym pilotażowym programem, który E.Leclerc wprowadził do swojej sieci, jest akcja nosząca nazwę „Targi Wiodącej Marki”. - Do tej pory przeprowadziliśmy ją w kilku sklepach i chcemy, by wzięła w niej udział cała grupa E.Leclerc. W czasie „Targów Wiodącej Marki” w centralnej alei sklepu wystawione są wyłącznie produkty Wiodącej Marki - mówi.

- Z racji na różnorodność oferty, adresujemy ją do wielu grup docelowych. Nie tylko wydajemy katalogi ogólnopolskie, ale również inwestujemy w reklamę radiową i telewizyjną oraz współpracujemy z blogerami i influencerami - podsumowuje Jacek Stachoń.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

E.Leclerc RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Jacek Stachoń RSS ALERT    /    hipermarkety RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • abc 2018-07-11 12:42:45
    a dlaczego ma wzrastać? przecież na markach własnych nie macie w ogóle zysku....
  • misiek 2018-07-11 13:52:56
    ale Jacuś schudłeś !

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.