REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

E.Leclerc mocno promuje się w Lublinie

  • Autor: pr
  • Data: 06-05-2013, 10:56

Z okazji 15-lecia obecności w Lublinie, E.Leclerc przygotował dużą kampanię promocyjną pod hasłem „Szybko zleciało". W skierowanej do klientów akcji do wygrania jest 260 nagród o łącznej wartości niemal 400 tys. zł. Odbyły się już 3 losowania, w których udział wzięło ponad 40 tysięcy kuponów. Przez pierwsze 2 tygodnie, od 21 marca do 4 kwietnia, kampania miała charakter teaserowy.

REKLAMA

W pięciu lokalizacjach na terenie Lublina umieszczono skrzynie o tajemniczej zawartości. Informacje o akcji można było znaleźć na billboardach w całym mieście oraz na stronie internetowej szybko-zlecialo.pl, odliczającej czas do ujawnienia zawartości pierwszej z nich. Od tego momentu, co tydzień otwierane były kolejne skrzynie z nagrodami, a na fanpage'u akcji 1536 fanów zaangażowało się w zgadywanie, co w nich jest.

Do tej pory rozlosowano 3 nagrody tygodnia i 75 nagród partnera, wśród nich motorówkę, zestaw Apple i bon na 10 000 zł do zrealizowania w sklepie E.Leclerc. W najbliższym losowaniu będzie można wygrać weekend w Paryżu i 1000 euro kieszonkowego. Aby wziąć w nim udział, należy zrobić zakupy w jednym z lubelskich hipermarketów za minimum 50 zł, a następnie wypełnić kupon i wrzucić go do urny w sklepie. Paragon można też zarejestrować na stronie internetowej konkursu.

Filarem pierwszego etapu kampanii były działania on-line, m.in. tworzenie społeczności na fanpage'u akcji w serwisie Facebook, emisja spotu teaserowego na You Tube, buzz marketing czy reklama internetowa. Spot był również pokazywany w lokalnej telewizji oraz w kinach. W drugim etapie kampanii głównymi kanałami komunikacyjnymi akcji są radio, prasa, firmowe gazetki, a także materiały promocyjne umieszczone w sklepach. Do informacji o przebiegu akcji służą też narzędzia on-line, reklama, kampania adwords oraz mailing.

E.Leclerc posiada w Lublinie dwa sklepy. Pierwszy hipermarket powstał 15 lat temu przy ul. T. Zana, a pięć lat później kolejny, przy ul. Turystycznej.

Za realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Vena Art.

E.Leclerc to najdłużej działająca w Polsce, bo już od 1995 roku, sieć super i hipermarketów. W roku 2012 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2771 milionów złotych, czyli o 4,6 proc. więcej w stosunku do roku poprzedniego. Obecnie zatrudnia 6200 pracowników w 40 sklepach znajdujących się w 36 miastach na terenie 15 województw.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 614) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH