Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

E.Leclerc o nowych technologiach: Łączymy globalne trendy z lokalną specyfiką

Rozwój nowych technologii w handlu detalicznym wynika z potrzeb współczesnych konsumentów, dla których korzystanie z innowacyjnych rozwiązań to część codzienności - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor Handlowy E.Leclerc.

E.Leclerc o nowych technologiach: Łączymy globalne trendy z lokalną specyfiką
fot. shutterstock

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 01-02-2019, 11:00

- Sieci handlowe nie tylko muszą w tym zjawisku uczestniczyć, ale również być jego głównym kreatorem, by budować trwałą więź między swoją marką a konsumentem. Właśnie stąd wynika wzrost znaczenia w ostatnich latach dostarczania atrakcyjnych doświadczeń zakupowych i zapewniania jak największej wygody klientom. Dopełnieniem tego obszaru jest wprowadzanie nowych technologii do zarządzania biznesem wewnątrz organizacji. Jest to niezbędne, by sprawnie odpowiadać na najnowsze potrzeby konsumentów i tym samym utrzymywać konkurencyjność na rynku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor Handlowy E.Leclerc.

- Dzięki modelowi organizacji, w którym podkreślamy wagę niezależności naszych placówek, możemy łączyć globalne trendy z lokalną specyfiką. Stale przyglądamy się rozwiązaniom w zakresie nowych technologii, stosowanym przez E.Leclerc we Francji, który jest inicjatorem innowacji w tej dziedzinie na skalę europejską. Jednocześnie zachowujemy autonomię naszych sklepów w dostosowaniu poszczególnych technologii do ich lokalnego otoczenia - dodaje.

Tłumaczy, że jedną z podstawowych potrzeb współczesnych konsumentów jest szybki dostęp do najbardziej aktualnych informacji. - W E.Leclerc trwa obecnie proces wprowadzania etykiet elektronicznych, które informują m.in. o wielkości zapasu czy charakterystyce produktów. Narzędzie funkcjonuje już w części naszych sklepów, a wkrótce pojawi się w kolejnych. Wprowadzamy również kasy samoobsługowe do naszych placówek, w części sklepów z powodzeniem działają także fakturomaty - mówi przedstawicielka E.Leclerc.

- We wszystkich sklepach oferujemy usługę cash back. Ciekawym rozwiązaniem jest również system „skanuj sam”, który od kilku lat funkcjonuje w naszym sklepie w Gdańsku. Dzięki niemu klienci sklepu za pomocą specjalnego urządzenia mogą sami skanować produkty, które wkładają do swoich koszyków, dzięki czemu nie muszą wykładać produktów na taśmę przy kasie - tłumaczy.

- Równolegle wprowadzamy projekty związane z IT i logistyką, które poprawiają efektywność operacyjną naszych placówek. Chcemy trafnie odpowiadać na indywidualne potrzeby konsumentów, stąd inwestujemy także w analizę big data. Obok procesów które aktualnie realizujemy, stale poszukujemy najnowszych rozwiązań, które będą zgodne z naszym modelem organizacji - podsumowuje Patrycja Sienkiewicz-Nowak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Patrycja Sienkiewicz-Nowak RSS ALERT    /    E.Leclerc RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.243.191
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.