E.Leclerc rozwija sprzedaż tekstyliów
Polacy robiąc zakupy spożywcze w sieciach handlowych coraz częściej kupują w nich ubrania, buty, wyroby pościelowe czy inne artykuły tekstylne. Wzrost popularności tekstyliów w sieci E.Leclerc sprawił, że produkty te stanowią obecnie 25 proc. obrotu wszystkich produktów non-food w sklepach E.Leclerc.
POWIĄZANE TEMATY
Także wysoki, kilkuprocentowy (6-5 proc.) wzrost sprzedaży E.Leclerc odnotował na wyrobach pościelowych (kołdry, poduszki, pościel, ręczniki, artykuły dekoracyjne, itp.). Wynik ten ma szczególne znaczenie, gdyż drastyczne zmiany cen surowców tekstylnych w ostatnim czasie wpłynęły znacząco na ceny produktów bawełnianych, szczególnie pościeli, co mocno zahamowało popyt na rynku tych produktów.
Dominujący udział w wartości sprzedaży tekstyliów ma odzież damska (ok. 30 proc). W sklepach sieci E.Leclerc klient znajdzie zarówno artykuły pierwszocenowe jak i odzież wysokiej jakości, którą są m.in. produkty marki własnej Tissaia. E.Leclerc oferuje także produkty innych zagranicznych oraz polskich producentów.
Oferta tekstyliów systematycznie się rozwija. Coraz bardziej promowane są artykuły z własnych marek TISSAIA i ECO+. Ostatnio dodatkowo E.Leclerc wzbogacił ofertę o artykuły TISSAIA BIO ze 100 proc, bawełny pochodzącej wyłącznie z upraw ekologicznych.
E.Leclerc to pierwsza europejska sieć zrzeszająca niezależnych handlowców prowadzących pod wspólnym szyldem ponad 500 sklepów wielkopowierzchniowych we Francji i innych krajach europejskich. W roku 2012 w Polsce sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2771 milionów złotych, czyli o 4,6 proc. więcej w stosunku do roku poprzedniego. Obecnie E.Leclerc zatrudnia w Polsce 6200 pracowników w 40 sklepach znajdujących się w 36 miastach na terenie 15 województw.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)