Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

E.Leclerc wzmacnia centralę zakupową

  • Autor: portalspozywczy.pl/LSA
  • Data: 17-09-2015, 14:32
E.Leclerc wzmacnia centralę zakupową
Logo sieci E.Leclerc, fot. E.Leclerc

Michel Edouard Leclerc, prezes Grupy E.Leclerc zapowiedział wzmocnienie grupy zakupowej Galec, czyli centrali zakupowej francuskiego detalisty. Szef firmy E.Leclerc poinformował, że spółka wsparta zostanie przez dodatkowe "zespoły ds. sprzedaży i marketingu." Dotychczas spółka Galec zajmowała się przede wszystkim zakupami produktów i paliwa oraz wsparciem procesów związanych z "zapleczem" firmy.

Dzięki wprowadzonym zmianom, spółka Galec będzie się zajmowała nie tylko zakupami, ale także lepszym dostosowaniem oferty do potrzeb konsumentów w tym, przewidywaniem zmian w handlu offline i sprzedaży internetowej, czy wzmocnieniu sprzedaży produktów nieżywnościowych. Zmiany mają sprawić, że firma E.Leclerc będzie bardziej konkurencyjna na rynku, szczególnie że przyszłość jest bardzo nie pewna. - Musimy się dostosować do nowych realiów - dodał prezes Grupy E.Leclerc.

Jednocześnie, przedstawiciele Grupy zaznaczyli, że wzmocnienie grupy zakupowej nie oznacza centralizacji firmy, a sklepy nadal będą mogły podejmować samodzielne decyzje dotyczące asortymentu i rozwoju.

Spółka Galec (Groupement d'Achat E.Leclerc), S.A., jest krajową centralą zakupów. Spółka, stanowiąca narzędzie handlowe systemu E.Leclerc, służy wszystkim członkom i składa się z różnych grup roboczych poświęconych określonym działom (artykuły spożywcze, napoje, wyroby tytoniowe, produkty świeże, tekstylia) oraz działom nieprodukcyjnym (marketing operacyjny, badania). Ich zadaniem jest nienegocjowanie dla centrów E.Leclerc zasad i warunków sprzedaży produktów w sklepach. Na szczeblu lokalnym Ruchu E.Leclerc posiada kilkanaście centrali regionalnych. Centrale regionalne uzupełniają krajową ofertę Galec, biorąc pod uwagę lokalne zapotrzebowanie. Centrale zapewniają ok. 75 proc. zaopatrzenia sklepu.

W Polsce filia Galec prowadzi w imieniu polskich sklepów negocjacje handlowe z dostawcami, koordynuje akcje promocyjne, zawiera umowy handlowe i zarządza marką ECO+.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH