Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

E-sklepy nie respektują prawa, ale klienci go nadużywają

  • Autor: Gazeta Prawna
  • Data: 13-10-2008, 09:03

W branży e-commerce brak jest równowagi między ochroną prawną konsumenta a interesem sklepu. Przepisy w Polsce są bardzo prokonsumenckie, ale nieprecyzyjne. Nie ma w tym nic złego, dopóki klienci ich nie nadużywają. Ale trzeba przyznać, że przedsiębiorcy robią to samo - mówi przedstawiciel jednego z e-sklepów.

Prawo pozwala np. klientom zwrócić towar kupiony w e-sklepie w ciągu dziesięciu dni od zakupu. Konsument ma też w większości przypadków możliwość przetestowania towaru. I tu zaczyna się problem, bo przedstawiciele sklepów twierdzą, że są konsumenci, którzy tego nadużywają.



Źródło: Gazeta Prawna Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH