Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

E-sklepy zwiększyły liczbę oferowanych produktów FMCG

Na przełomie czerwca i lipca br. ABR SESTA dokonała analizy asortymentu sześciu sklepów internetowych: Hipernet24.pl (Leclerc), Tesco.pl, e-PiotriPaweł.pl, Alma24.pl, AuchanDirect.pl oraz A.pl (Bomi). Wynika z niej, że różnica w asortymencie między popularnymi sklepami potrafi być aż trzykrotna.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: ABR Sesta / dlahandlu.pl
Data: 24-07-2012, 10:46

Największą liczbę różnych produktów oferuje Hipernet24.pl (e-sklep E.Leclerc Bielany). Dostępnych jest tam prawie 17 tysięcy produktów. Na drugim miejscu pod względem oferowanego asortymentu znajduje się najmłodsze Tesco.pl - 16 tys. produktów. Na kolejnych miejscach e-piotripawel.pl z 11 tysiącami oraz Alma24 - 8,5 tys. produktów. Najmniejszy asortyment dostępny jest w A.pl i AuchanDirect.pl - odpowiednio 5,5 oraz 5,4 tys. unikatowych produktów.

W większości sklepów internetowych, możemy znaleźć te same produkty w różnych kategoriach - produkty dublowane - aby klient mógł łatwiej odnaleźć je na stronie sklepu.

Pod względem szerokości asortymentu FMCG na pierwszym miejscu jest Tesco.pl z prawie 15 tysiącami produktów co stanowi 92 proc. całej oferty sklepu. Najmniejszy odsetek produktów FMCG w ofercie ma Hipernet24 - 58 proc., w pozostałych sklepach oferta dóbr szybkorotujących stanowi co najmniej 90 proc. W porównaniu z marcem 2012 wszystkie sklepy zwiększyły liczbę oferowanych produktów FMCG.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

ABR Sesta RSS ALERT    /    e-sklep RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.84.243.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.