Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

EEC 2019: Najmłodsi konsumenci są gotowi płacić więcej za dodatkowe wartości

Niedawno robiliśmy badania dotyczące najmłodszej grupy konsumentów, czyli pokolenia Z – są to osoby urodzone po 1995 roku. Okazało się, że są gotowe płacić więcej za produkty z dodatkowymi wartościami – powiedział Rafał Reif, Senior Manager, Head of Retail Accenture na debacie "Smart konsument w świecie omnichannel", która odbyła się trzeciego dnia Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

EEC 2019: Najmłodsi konsumenci są gotowi płacić więcej za dodatkowe wartości
Rafał Reif /fot. PTWP

Jak powiedział Rafał Reif, najmłodsza grupa polskich konsumentów ceni sobie dodatkowe wartości i jest gotowa więcej za nie płacić. - Generalnie widać rosnący trend pojawiania się na rynku produktów z dodatkowymi wartościami. Aż 20 proc. generacji Z jest gotowa zapłacić więcej za wyższą jakość produktu - powiedział Reif.

- Ideę sprawiedliwego handlu ceni sobie 15 proc. tej grupy konsumentów – chcą wiedzieć gdzie i w jaki sposób dana rzecz została wytworzona i czy szanowane były przy tym zasady sprawiedliwości. Zadziwiające jest, że stosunkowo mało osób ceni wartości ekologiczne. Tylko 12 proc. generacji Z jest gotowa zapłacić więcej za produkt, który wyprodukowany został z poszanowaniem środowiska naturalnego i dbałością o ekologie – zwrócił uwagę ekspert.

W jego opinii cena jest jednym z najważniejszych elementów przy dokonywaniu wyborów konsumenckich w tej grupie, ale wyraźnie widać że przy tej samej cenie konsumenci dostrzegają inne wartości i potrafią tę uwagę przekuć na dokonywane wybory zakupowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

EEC 2019 RSS ALERT    /    Rafał Reif RSS ALERT    /    omnichannel RSS ALERT    /    omnichannel w Polsce RSS ALERT    /    Generacja Z RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.87.147.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.