Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

EEC 2019: Smart konsument nadal poluje na cenę, ale chce też wygody i szybkości

Strona 5 z 5

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 19-05-2019, 23:26

Z przedmówcą zgodził się Rafał Traczyk, mówiąc, że zaufanie jest jedną z najistotniejszych wartości dla klienta na wszystkich rynkach. Kiedy pyta się konsumentów dlaczego nie kupują w Internecie albo dlaczego robią to rzadko, to kwestie związane z zaufaniem są na samej górze listy odpowiedzi. Konsument boi się, że nie dostanie towaru, że będzie inny niż na zdjęciu, że nie będzie mógł go zwrócić. Bariery związane z zaufaniem ograniczają rozwój rynku e-commerce.

Kiedy się patrzy na rynek polski to mówimy o dużym wzroście e-commerce, ale nadal ma on bardzo mały udział w całości sprzedaży. Częstotliwość zakupów w Polsce to kilka transakcji w ciągu roku. Dla porównania w Chinach jest ich 38. Oznacza to, że jeszcze nie przeszliśmy bariery zaufania.
Co można zrobić aby to zmienić? My zauważyliśmy istotna barierę, związana z płaceniem, zanim klient obejrzy i przymierzy produkt. To jest dla nas nienaturalne, bo nigdy byśmy tak nie zrobili w sklepie stacjonarnym. Dlatego uważamy, że odpowiedzią na tę niedogodność są płatności odroczone, czyli takie rozwiązania, które umożliwiają klientowi zapłacenie dopiero wówczas, gdy zapozna z towarem. Oferujemy takie rozwiązanie w ramach bramki płatniczej imoje. Jest to usługa Twisto. Konsument może zapłacić za towar dopiero po 21 dniach od jego zakupu. Okazało się, że zdecydowana większość konsumentów korzysta z tego rozwiązania nie ze względu na konieczność kredytowania, ale właśnie dla wygody sprawdzenia, dotknięcia towaru.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

EEC 2019 RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    Grzegorz Bielecki RSS ALERT    /    Frisco.pl RSS ALERT    /    Zbigniew Płuciennik RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • adrian 2019-05-20 19:08:56
    To jest jasne chyba że klienci w większości zawsze będą patrzeć na cenę. Dobrze mówią tu panowie.
  • Pol 2019-05-21 12:53:31
    Dopóki klienci będą zwracać uwagę przede wszystkim na cenę to producenci będą się do tego dostosowywać. Jest popyt jest podaż. Jak będziemy kupować tylko co jest wytworzone w Polsce to wtedy producenci będą produkować tyko w Polsce, jak chcemy tańsze produkty to producenci produkują tam gdzie koszty produkcji umożliwią mniejszą cenę produktu.
  • Żaneta 2019-05-21 16:10:13
    Zgadzam się z Panem Kujawą odnośnie zakupów w Chinach.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.221.149
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.