REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Eko Holding chce mocno rozwijać marki własne

  • Autor: portalspozywczy.pl/dlahandlu.pl
  • Data: 22-05-2012, 14:57

Sieć Eko Holding jako priorytetowe traktuje w tym roku wdrożenie nowego systemu otwierania sklepów, wzrost sprzedaży produktów świeżych oraz zwiększenie udziału marki własnej.

REKLAMA

Władze Eko Holdingu, mocno stawiają na rozwój marki własnej. Obecnie w sklepach pod markami prywatnymi sieci znajduje się ponad 400 towarów. W tym roku może pojawić się kilkadziesiąt nowych produktów. Jednocześnie część produktów, które są sprzedawane, zostanie poddana ocenie i może zostać zamieniona na towary lepszej jakości, szybciej rotujące.

Sieć stawia także na dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów pod marką własną. Operator chce poradzić niezależne badania produktów na półce (raz w roku) – test organoleptyczny. Niezależne badania produktów pod względem TSP w laboratorium. Działy Kontroli Jakości w Centrach Dystrybucyjnych będą prowadzić codzienną kontrolę jakości dostaw świeżej żywności pod względem zgodności ze specyfikacją jakościową: 100 proc. owoce, warzywa, mięso, drób.

Władze sieci chcą systematycznie zwiększać udział marki własnej na półkach sklepów. - Sądzę, że jesteśmy w stanie zwiększyć udział marki własnej w sprzedaży naszych sklepów do 15-20 proc., ale będzie to długi i pracochłonny proces - mówi prezes Eko Holdingu Krzysztof Gradecki.

Prezes dodał, że w ciągu 10 pierwszych tygodni 2012 r. firmie udało się zwiększyć udział marki własnej w zysku sieci z ponad 6,5 doponad 7,5 proc.

W I kwartale zakończono prace projektowe nad odświeżeniem sklepów oraz poprawą ich funkcjonalności. Nowa koncepcja wdrażana jest we wszystkich nowo otwieranych oraz remontowanych sklepach Eko. Ma to doprowadzić do szybszego dochodzenia tych placówek do rentowności.

- Zmieniamy nie tylko logo, layout, ale także ułożenie produktów, instalujemy lepsze światło, robimy szersze alejki. Każdemu nowemu sklepowi przypisujemy też ekipę, która przez 6-12 miesięcy opiekuje się placówką. Dopiero po tym czasie zostawiamy sklep samemu sobie. Takie rozwiązanie, a nie tylko przeszkolenie pracowników wpływają na ogromną poprawę działalności i zwiększenie koszyka zakupowego - przekonuje prezes Krzysztof Gradecki. Obecnie dział marketingu uczestniczy w całym procesie uruchamiania nowej placówki, zaczynając od wyboru nowej placówki do jej wyniku finansowego.

Władze Eko Holdingu, mocno stawiają na rozój marki własnej. Obecnie w sklepach pod markami prywatnymi sieci znajduje się ponad 400 towarów. W tym roku może pojawić się kilkadziesiąt nowych produktów. Jednocześnie część produktów, które są sprzedawane, zostanie poddana ocenie i może zostać zamieniona na towary.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 110) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH