Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

EKO Holding uruchomi własną sieć sklepów convenience. Aligator będzie podgryzać Żabkę

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-08-2010, 15:07
EKO Holding uruchomi własną sieć sklepów convenience. Aligator będzie podgryzać Żabkę

Wrocławski operator chce otworzyć do końca roku od 8 do 10 sklepów typu convenience pod szyldem Aligator. Jeżeli testy placówek wypadną pozytywnie, Eko Holding może otwierać nawet kilkadziesiąt takich sklepów rocznie.

- O ile lokalizacje dla sklepów o powierzchni 200-450 mkw. pozyskać jest obecnie bardzo trudno, o tyle potencjał lokalizacji dla małych placówek typu convenience jest ciągle bardzo duży. Bardzo szybko powstają nowe osiedla mieszkaniowe, gdzie zawsze jest miejsce na małe punkty handlowo-usługowe - mówi Krzysztof Gradecki, prezes zarządu Eko Holding.

Placówki Aligatora będą miały 80-120 mkw. powierzchni, a na półkach tych sklepów znajdzie się od 2 do 2,5 tys. indeksów produktowych. Tak jak wynika z koncepcji tego typu sklepu, placówki będą otwierane blisko klienta np. na osiedlach mieszkaniowych. Sieć będzie rozwijana w systemie ajencyjnym. Podobnie jak jej największy konkurent, czyli należąca do funduszu Penta Investments sieć Żabka.

Wrocławski operator wiąże duże nadzieje z nowym formatem sklepów i planuje szeroką ekspansję nowego szyldu. - Placówkę testową Aligatora otworzyliśmy już w 2009 r. Był to sklep, który koncentrował się na sprzedaży alkoholu. Asortyment nowych sklepów zostanie mocno poszerzony, w tym produkty pod marką własną - wyjaśnia odpowiedzialny za projekt Robert Orlicz, wiceprezes Eko Holdingu.

- Jeżeli ocena nowych placówek wypadnie pomyślnie, w ciągu 2-3 lat będziemy chcieli bardzo intensywnie rozwijać nowy format i otwierać nawet kilkadziesiąt sklepów Aligator rocznie - dodaje. Najbliższe plany rozwoju sieci Aligator obejmują Wrocław i promień ok. 50 kilometrów wokół miasta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (30)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • cgrobrego 20-03-2014, 01:28:
też tam raz mnie zawiało... teraz sklepu już niema i dobrze. Aligator to raczej śmietnisko starych towarów w 2 razy wyższych cenach niz wszędzie indziej. Że to jeszcze istnieje na rynku?
  • omijam z daleka 20-03-2014, 01:25:
Brud, niemiła obsługa, braki podstawowych produktów................................... ALIGATOR
  • jajakobyły 16-01-2014, 12:15:
Aligator, Małpka, Żabka wszystkie te sklepy działaja podobnie. Właściciel przeważnie fundusz chce wydoić jak najwiecej z inwestycji. Co robi daje sklepy ajentom w żabie za 3% od miesięcznego obrotu. Sklepy generują średnio 100 tyś. zł miesięcznie średnio. Koszty ok. 10 tys. zł jak widać marny to interes dla ajenta. Lecz sieć ma się dobrze doi ok 20 % z tego interesu. Ajent i pracownik to koszt a te tnie się by uzyskać jak najlepsza stopę zwrotu z inwestycji. Jesteście kierownicy, ajenci, pracownicy kiwani. I nie żalcie się że kierownik bądź ajent to świnia. Świnia siedzi wyżej i zarabia na wygodne życie emerytów z europy zachodniej. Pozdrowienia od byłego ajenta żabki.

Zobacz wszystkie komentarze (30)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.