Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

EKO Holding uruchomi własną sieć sklepów convenience. Aligator będzie podgryzać Żabkę

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-08-2010, 15:07
EKO Holding uruchomi własną sieć sklepów convenience. Aligator będzie podgryzać Żabkę

Wrocławski operator chce otworzyć do końca roku od 8 do 10 sklepów typu convenience pod szyldem Aligator. Jeżeli testy placówek wypadną pozytywnie, Eko Holding może otwierać nawet kilkadziesiąt takich sklepów rocznie.

- O ile lokalizacje dla sklepów o powierzchni 200-450 mkw. pozyskać jest obecnie bardzo trudno, o tyle potencjał lokalizacji dla małych placówek typu convenience jest ciągle bardzo duży. Bardzo szybko powstają nowe osiedla mieszkaniowe, gdzie zawsze jest miejsce na małe punkty handlowo-usługowe - mówi Krzysztof Gradecki, prezes zarządu Eko Holding.

Placówki Aligatora będą miały 80-120 mkw. powierzchni, a na półkach tych sklepów znajdzie się od 2 do 2,5 tys. indeksów produktowych. Tak jak wynika z koncepcji tego typu sklepu, placówki będą otwierane blisko klienta np. na osiedlach mieszkaniowych. Sieć będzie rozwijana w systemie ajencyjnym. Podobnie jak jej największy konkurent, czyli należąca do funduszu Penta Investments sieć Żabka.

Wrocławski operator wiąże duże nadzieje z nowym formatem sklepów i planuje szeroką ekspansję nowego szyldu. - Placówkę testową Aligatora otworzyliśmy już w 2009 r. Był to sklep, który koncentrował się na sprzedaży alkoholu. Asortyment nowych sklepów zostanie mocno poszerzony, w tym produkty pod marką własną - wyjaśnia odpowiedzialny za projekt Robert Orlicz, wiceprezes Eko Holdingu.

- Jeżeli ocena nowych placówek wypadnie pomyślnie, w ciągu 2-3 lat będziemy chcieli bardzo intensywnie rozwijać nowy format i otwierać nawet kilkadziesiąt sklepów Aligator rocznie - dodaje. Najbliższe plany rozwoju sieci Aligator obejmują Wrocław i promień ok. 50 kilometrów wokół miasta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (30)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • cgrobrego 20-03-2014, 01:28:
też tam raz mnie zawiało... teraz sklepu już niema i dobrze. Aligator to raczej śmietnisko starych towarów w 2 razy wyższych cenach niz wszędzie indziej. Że to jeszcze istnieje na rynku?
  • omijam z daleka 20-03-2014, 01:25:
Brud, niemiła obsługa, braki podstawowych produktów................................... ALIGATOR
  • jajakobyły 16-01-2014, 12:15:
Aligator, Małpka, Żabka wszystkie te sklepy działaja podobnie. Właściciel przeważnie fundusz chce wydoić jak najwiecej z inwestycji. Co robi daje sklepy ajentom w żabie za 3% od miesięcznego obrotu. Sklepy generują średnio 100 tyś. zł miesięcznie średnio. Koszty ok. 10 tys. zł jak widać marny to interes dla ajenta. Lecz sieć ma się dobrze doi ok 20 % z tego interesu. Ajent i pracownik to koszt a te tnie się by uzyskać jak najlepsza stopę zwrotu z inwestycji. Jesteście kierownicy, ajenci, pracownicy kiwani. I nie żalcie się że kierownik bądź ajent to świnia. Świnia siedzi wyżej i zarabia na wygodne życie emerytów z europy zachodniej. Pozdrowienia od byłego ajenta żabki.

Zobacz wszystkie komentarze (30)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 364) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH