Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eko Holding wprowadzi innowacyjny program lojalnościowy

  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-09-2011, 14:01
Eko Holding wprowadzi innowacyjny program lojalnościowy

Program lojalnościowy PrimoPartner stworzony specjalnie dla podmiotów detalicznych testowany jest obecnie w części drogerii sieci Jasmin, a od września w sklepach sieci Rabat Detal.

Projekt został stworzony w ramach spółki Rovita, przejętej kilka miesięcy temu przez Eko Holding. Już pod koniec ubiegłego roku Rovita testowała program w ok. 40 placówkach detalicznych, jednak ze względu na połączenie z Eko Holdingiem projekt został wstrzymany. - Zdecydowaliśmy, że pierwszeństwo we wdrożeniu projektu powinny mieć placówki należące do Eko Holding, dopiero później program zaoferujemy innym niezależnym detalistom - mówi Witold Jękot, prezes zarządu Rovita S.A.

- Nasz program jest unikalny ponieważ nie wymaga unifikacji systemów IT w placówkach handlowych, które chcą go wdrożyć. Program jest oparty na transmisji danych z terminali kart płatniczych i polega na zbieraniu punktów za dokonane zakupy i następnie na wymianie tych produktów na produkty. Dane o ilości punktów i informacje nt. zakupów konsumentów nie są gromadzone na karcie, ale na serwerze - wyjaśnia prezes zarządu spółki Rovita.

Dzięki temu, że informacje są transmitowane za pośrednictwem terminali kart płatniczych i nie wymaga dodatkowego drogiego oprogramowania i sprzętu, do programu mogą przystąpić niemal wszyscy. Jak zapewnia Witold Jękot, w przyszłości program zostanie zaoferowany nie tylko handlowcom, ale także firmom prowadzącym punkty usługowe, czy sieciom gastronomicznym.

Klienci placówek handlowych przystępują do programu Primo Partner w momencie dokonania zakupów produktów w sklepie objętym programem lojalnościowym. Klient otrzymuje w sklepie kartę Primo Partner i przystępuje do programu bez wypełniania formularzy. Każdorazowo za dokonane zakupy klient otrzymuje punkty Primo Partner. Punkty zamieniane są na bony towarowe, za które można dokonać dodatkowych zakupów w danej placówce. Ponieważ karta nie jest przypisana do jednego sklepu, konsument ma możliwość gromadzenia i realizowania punktów w dowolnej placówce objętej programem Primo Partner.

Jak zapewniają przedstawiciele spółki program Primo Partner ma wspierać sprzedaż w placówkach handlowych, a nie narzucać twarde rygory wynikające z zawierania umów franczyzowych. Uczestnictwo w programie optymalizuje wydatki handlowców związane z promocją i reklamą placówki handlowe a koszty programu lojalnościowego zależą od wielkości dokonywanych zakupów w firmie Rovita. To sklep decyduje o tym jakie koszty związane z programem chce ponieść i sam ustala minimalną wartość koszyka zakupowego uprawniającego do otrzymania punktów a także ile punktów klient otrzyma za premiowany koszyk zakupów.

Do Grupy Eko Holding należy obecnie ponad 140 drogerii Jasmin, 690 sklepach Rabat i prawie 300 supermarketami Eko.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 650) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH