Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eksperci o kampanii Lidla z Dorotą Wellman: Format o niczym, który się zużył

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 18-02-2017, 09:58
Eksperci o kampanii Lidla z Dorotą Wellman: Format o niczym, który się zużył
fot. Lidl

- Problemem kampanii Lidla z Dorotą Wellman nie były osoby prowadzących, tylko trudny do określenia, rozwodniony koncept. "Karol, Dorota i Goście" było tak naprawdę trochę o celebrytach, trochę o gotowaniu, a przez to o niczym - stwierdził w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Stasiak, managing partner agencji Bazgroł.

W lutym Dorota Wellman zakończyła udział w reklamach sieci Lidl. W kampanii pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie” jej miejsce u boku Karola Okrasy zajęła blogerka kulinarna Daria Ładocha.

Lidl nie zajął oficjalnego stanowiska w sprawie zakończenia współpracy z Dorotą Wellman. Eksperci z branży marketingowej, których o opinię poprosił serwis wirtualnemedia.pl, negatywnie oceniają kampanię z udziałem popularnej prezenterki.

- W moim odczuciu komunikacja z Okrasą i Wellman była koncepcyjnie znacznie słabsza i bardziej skomplikowana w odbiorze przez przeciętnego konsumenta niż wcześniejsza wojna kucharzy. Niestety nawet najsympatyczniejsi bohaterowie nie mogą być silnym driverem komunikacji, jeżeli sam pomysł nie jest mocny, klarowny i atrakcyjny dla konsumentów. A z takimi głosami w przypadku Lidla spotykałam się bardzo często - mówi ekspert ds. strategii marketingowych Ewa Sieńkowska.

Jak uzupełnia Sieńkowska, zaangażowanie blogerki Darii Ładochy pokazuje, że Lidl kieruje obecnie komunikację do młodszego, zamożniejszego i bardziej świadomego odbiorcy.

Czytaj więcej na Wirtualnemedia.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Demerara 20-02-2017, 08:39:
Nigdy nie przepadałem za Lidlem i jego markami własnymi, którymi manipuluje konsumenta, ale po reklamach z Wellman tylko w tym się utwierdziłem.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 661) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.