Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eksperci o kampanii Lidla z Dorotą Wellman: Format o niczym, który się zużył

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 18-02-2017, 09:58
Eksperci o kampanii Lidla z Dorotą Wellman: Format o niczym, który się zużył
fot. Lidl

- Problemem kampanii Lidla z Dorotą Wellman nie były osoby prowadzących, tylko trudny do określenia, rozwodniony koncept. "Karol, Dorota i Goście" było tak naprawdę trochę o celebrytach, trochę o gotowaniu, a przez to o niczym - stwierdził w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Stasiak, managing partner agencji Bazgroł.

W lutym Dorota Wellman zakończyła udział w reklamach sieci Lidl. W kampanii pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie” jej miejsce u boku Karola Okrasy zajęła blogerka kulinarna Daria Ładocha.

Lidl nie zajął oficjalnego stanowiska w sprawie zakończenia współpracy z Dorotą Wellman. Eksperci z branży marketingowej, których o opinię poprosił serwis wirtualnemedia.pl, negatywnie oceniają kampanię z udziałem popularnej prezenterki.

- W moim odczuciu komunikacja z Okrasą i Wellman była koncepcyjnie znacznie słabsza i bardziej skomplikowana w odbiorze przez przeciętnego konsumenta niż wcześniejsza wojna kucharzy. Niestety nawet najsympatyczniejsi bohaterowie nie mogą być silnym driverem komunikacji, jeżeli sam pomysł nie jest mocny, klarowny i atrakcyjny dla konsumentów. A z takimi głosami w przypadku Lidla spotykałam się bardzo często - mówi ekspert ds. strategii marketingowych Ewa Sieńkowska.

Jak uzupełnia Sieńkowska, zaangażowanie blogerki Darii Ładochy pokazuje, że Lidl kieruje obecnie komunikację do młodszego, zamożniejszego i bardziej świadomego odbiorcy.

Czytaj więcej na Wirtualnemedia.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Demerara 20-02-2017, 08:39:
Nigdy nie przepadałem za Lidlem i jego markami własnymi, którymi manipuluje konsumenta, ale po reklamach z Wellman tylko w tym się utwierdziłem.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH