Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eksperci: Reklamy Lidla z Brodnickim i Okrasą promują odświeżony wizerunek sklepów

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 19-10-2012, 13:36

Przedstawiciele branży reklamowej pochlebnie oceniają kampanię Lidla z pojedynkiem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Ich zdaniem reklamy są promują odświeżony wizerunek sklepów - piszą wirtualnemedia.pl

Eksperci podkreślają też, że zaangażowanie znanych kucharzy pozwala podbudować wizerunek marki Lidl. - Obaj panowie raczej nie byli kojarzeni z tanim gotowaniem, więc ich połączenie z Lidlem na pewno pomaga marce, podnosząc ją na znacznie wyższą półkę - ocenia w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl Marcin Kalkhoff z Lowe GGK. Jego zdaniem jest to olbrzymi skok wizerunkowy w historii marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • realista 22-10-2012, 10:04:
Dla mnie Lidl pozostanie Lidlem, czyli kiepskie produkty w niskiej cenie - cos jak chinszczyzna, ktora probuje byc produktem luksusowym. Nawet jak tandete bedzie reklamowala JLO to pozostanie ona tandeta. Tyle w temacie.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH