Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ekspert: Nawet lokalne centra handlowe powinny poszerzać ofertę pozahandlową

  • Autor: Retailnet
  • Data: 04-06-2010, 11:25
Ekspert: Nawet lokalne centra handlowe powinny poszerzać ofertę pozahandlową

Do niedawna pozahandlową ofertę uważano za niezbędną jedynie w dużych, ponadregionalnych centrach handlowych. - Dziś także w lokalnych centrach sam handel już nie wystarcza - zauważa w rozmowie z serwisem Retailnet.pl Iwona Laszkiewicz, dyrektor Departamentu Zarządzania King Sturge.

Jak wyjaśnia dyrektor w King Sturge, brak rozrywki i atrakcji z jednej strony utrudnia zarządcy przyciągniecie klientów, z drugiej nie sprzyja wydłużaniu czasu ich pobytu - czytamy na Retailnet.pl.

- Przykładem jest trójmiejska Galeria Przymorze. Do niedawna było to typowe centrum handlowe z ofertą 80 sklepów, punktów usługowych i restauracji. Nasze analizy wykazały, że priorytetem powinno być właśnie wydłużenie pobytu klientów poprzez przybliżenie obiektu lokalnej społeczności - wyjaśnia Iwona Laszkiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH