Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Ekspert: Niska cena jest dziś dopiero piątym powodem wyboru danego sklepu

- Jak wynika z naszego badania „Loyalty Reimagined”, niska cena jest dopiero piątym w kolejności powodem wyboru danego sklepu. Liczy się przede wszystkim jakość produktu. Obserwujemy, że zdecydowana większość sieci podjęła działania, aby wykorzystywać ten trend, poszerzając swój asortyment o produkty BIO czy bez glutenu. To doskonały sposób na budowanie lojalności i przywiązania klienta do marki - uważa Bartłomiej Górzny, dyrektor zarządzający na Polskę, Ukrainę i Kraje bałtyckie, TCC Retail Marketing.

Ekspert: Niska cena jest dziś dopiero piątym powodem wyboru danego sklepu
Bartłomiej Górzny, dyrektor zarządzający na Polskę, Ukrainę i Kraje bałtyckie, TCC Retail Marketing
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 10-01-2019, 16:41

W ocenie Górznego w 2019 r. retailerzy jeszcze bardziej muszą postawić na to, na czym konsumentom zależy najbardziej: dbałość o jakość produktów.

- Kilkanaście lat temu wybory konsumenckie Polaków podyktowane były w większości niską ceną, ewentualnie dobrym stosunkiem ceny do jakości. Teraz, jak wynika z naszego badania „Loyalty Reimagined”, niska cena jest dopiero piątym w kolejności powodem wyboru danego sklepu. Liczy się przede wszystkim jakość produktu. Obserwujemy, że zdecydowana większość sieci podjęła działania, aby wykorzystywać ten trend, poszerzając swój asortyment o produkty BIO czy bez glutenu. To doskonały sposób na budowanie lojalności i przywiązania klienta do marki. Dobrym przykładem takiego działania jest ubiegłoroczna kampania Carrefoura „Act for food”, skierowana do konsumentów dbających o zdrowy tryb życia - mówi.

Cały tekst na Dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bartłomiej Górzny RSS ALERT    /    TCC Retail Marketing RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.92.235
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.