Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Ekspert o Lidl Podróże: Sieć startuje z nową usługą z poziomu rozpoznawalnej marki

Polska stała się ósmym krajem, w którym Lidl wprowadził swoją ofertę turystyczną pod nazwą Lidl Podróże. Jest to ruch bardzo naturalny z punktu widzenia rozwoju marki Lidl na naszym rynku. Polska dla Lidla jest bardzo ważnym krajem, którego mieszkańcy zostawiają w kasach niemieckiego giganta miliardy złotych - komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot. Brand consulting i strategie marek.

Ekspert o Lidl Podróże: Sieć startuje z nową usługą z poziomu rozpoznawalnej marki
Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie MELTING POT. Brand consulting i strategie marek. Fot. PTWP

Autor: Olimpia Wolf, www.portalspozywczy.pl
Data: 11-09-2017, 13:20

- Z drugiej strony Polacy kochają podróżować, co pokazują dane płynące z branży turystycznej oraz rozgrzane do czerwoności walle Facebooka i Instagrama, na których królują opalone ciała naszych rodaków na różnych krajach i kontynentach - mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot. Brand consulting i strategie marek.

Tłumaczy, że skoro Lidl posiada taką usługę w innych krajach, która jest przetestowanym i działającym konceptem, nie jest dziwne, że zdecydował się na jej wprowadzenie na ogromnym rynku, jakim jest Polska. - A tym bardziej, że Lidl startuje z poziomu marki, wręcz lovebrandu, która jest rozpoznawana przez większość Polaków, ma zbudowaną wiarygodność, która, kiedy chce się działać w branży turystycznej, jest bardzo ważna - dodaje ekspert.

- Lidl to także jakość, która jest silnie zakorzeniona w DNA marki oraz głowach polskich konsumentów. A jak podkreśla  Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska - "Lidl podkreśla znaczenie jakości w przygotowywanych ofertach. W umowach agencyjnych z touroperatorami wprowadził rozbudowane zapisy dotyczące dbałości o jakość wycieczek, współpracuje również ze sprawdzonymi touroperatorami i przewoźnikami lotniczymi.” - mówi Kaczmarek.

- Oczywiście mogą pojawić się zagrożenia. Branża turystyczna jest niezmiernie wrażliwa na różnorodne czynniki - zarówno wewnętrzne oraz zewnętrzne - które mogą rzutować na całą markę. Tam, gdzie w jednym miejscu pojawiają się setki osób, tam zdarzają się nieporozumienia, wypadki i incydenty. Zawsze znajdą się osoby, dla których woda w basenie jest za ciepła, a krewetki za świeże - tłumaczy ekspert.

- Jednak uważam, że Lidl jest tak silną marką w Polsce i tak mocno cenioną przez Polaków, że trudno sobie wyobrazić sytuację, która mogłaby dokonać uszczerbku na jego wizerunku i odstraszyć ludzi od wygodnych i smacznych zakupów w dobrej cenie - podsumowuje Radosław Kaczmarek.

Zapraszamy do lektury artykułu o Lidl Podróże:

Lidl agentem turystycznym. Sieć rusza z projektem Lidl Podróże

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Radosław Kaczmarek RSS ALERT    /    Melting Pot RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    Lidl Polska RSS ALERT    /    Lidl Podróże RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    turystyka RSS ALERT    /    branża turystyczna RSS ALERT    /    usługi turystyczne RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.150.239
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.