Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ekspert o Lidl Podróże: Sieć startuje z nową usługą z poziomu rozpoznawalnej marki

  • Autor: Olimpia Wolf, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-09-2017, 13:20
Ekspert o Lidl Podróże: Sieć startuje z nową usługą z poziomu rozpoznawalnej marki
Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie MELTING POT. Brand consulting i strategie marek. Fot. PTWP

Polska stała się ósmym krajem, w którym Lidl wprowadził swoją ofertę turystyczną pod nazwą Lidl Podróże. Jest to ruch bardzo naturalny z punktu widzenia rozwoju marki Lidl na naszym rynku. Polska dla Lidla jest bardzo ważnym krajem, którego mieszkańcy zostawiają w kasach niemieckiego giganta miliardy złotych - komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot. Brand consulting i strategie marek.

- Z drugiej strony Polacy kochają podróżować, co pokazują dane płynące z branży turystycznej oraz rozgrzane do czerwoności walle Facebooka i Instagrama, na których królują opalone ciała naszych rodaków na różnych krajach i kontynentach - mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot. Brand consulting i strategie marek.

Tłumaczy, że skoro Lidl posiada taką usługę w innych krajach, która jest przetestowanym i działającym konceptem, nie jest dziwne, że zdecydował się na jej wprowadzenie na ogromnym rynku, jakim jest Polska. - A tym bardziej, że Lidl startuje z poziomu marki, wręcz lovebrandu, która jest rozpoznawana przez większość Polaków, ma zbudowaną wiarygodność, która, kiedy chce się działać w branży turystycznej, jest bardzo ważna - dodaje ekspert.

- Lidl to także jakość, która jest silnie zakorzeniona w DNA marki oraz głowach polskich konsumentów. A jak podkreśla  Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska - "Lidl podkreśla znaczenie jakości w przygotowywanych ofertach. W umowach agencyjnych z touroperatorami wprowadził rozbudowane zapisy dotyczące dbałości o jakość wycieczek, współpracuje również ze sprawdzonymi touroperatorami i przewoźnikami lotniczymi.” - mówi Kaczmarek.

- Oczywiście mogą pojawić się zagrożenia. Branża turystyczna jest niezmiernie wrażliwa na różnorodne czynniki - zarówno wewnętrzne oraz zewnętrzne - które mogą rzutować na całą markę. Tam, gdzie w jednym miejscu pojawiają się setki osób, tam zdarzają się nieporozumienia, wypadki i incydenty. Zawsze znajdą się osoby, dla których woda w basenie jest za ciepła, a krewetki za świeże - tłumaczy ekspert.

- Jednak uważam, że Lidl jest tak silną marką w Polsce i tak mocno cenioną przez Polaków, że trudno sobie wyobrazić sytuację, która mogłaby dokonać uszczerbku na jego wizerunku i odstraszyć ludzi od wygodnych i smacznych zakupów w dobrej cenie - podsumowuje Radosław Kaczmarek.

Zapraszamy do lektury artykułu o Lidl Podróże:

Lidl agentem turystycznym. Sieć rusza z projektem Lidl Podróże

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 458) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH