Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Ekspert: Polski handel tradycyjny zamraża kapitał

- Z polskim handlem tradycyjnym związane są dwa negatywne zjawiska: zamrożenie kapitału spowodowane słabą rotacją produktów oraz niska wydajność pracy (mała sprzedaż) - uważa Jeremi Mordasewicz, ekspert PKPP Lewiatan.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 25-11-2010, 14:09

Jego zadaniem sektor handlu nowoczesnego dużo efektywniej wykorzystuje kapitał i nakład pracy. - W tej chwili handel wielkopowierzchniowy jest kołem zamachowym polskiej gospodarki. Dzięki niemu dokonuje się konsolidacja nie tylko podmiotów handlowych, ale i firm produkcyjnych. Efekt skali sprawia, że zakupy w hipermarketach są tańsze. Handel nowoczesny to także większa troska o środowisko, tworzenie nowych miejsc pracy oraz duże możliwości dla eksportu polskich produktów - dodaje Jeremi Mordasewicz.

Ekspert Lewiatana przypominiał, że wydajność handlu w Polsce wzrasta rocznie średnio o 4 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jeremi Mordasewicz RSS ALERT    /    handel tradycyjny RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • fred 2010-11-25 17:38:04
    totalnie trafana uwaga, w tej chwili posiadam dwa sklepy spozywcze i z konca roku zamykam jeden przenoszac caly towar do drugiego ktory jest oddalony o 200m wlasnie ze wzgledu na rotacje. Wole rozszerzyc asortyment i skupic sie na jednym punkcie niz trzymac salda po 100 tys

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.200.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.