Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ekspert: Sieci handlowe coraz częściej kierują programy lojalnościowe do dzieci

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 26-09-2017, 11:42

Sieci handlowe coraz częściej kierują programy lojalnościowe do dzieci, między innymi dlatego, że świadomość konsumencka dzieci jest dużo niższa niż dorosłych, więc dużo łatwiej do nich trafić – ocenia Adam Czarnecki, wiceprezes ARC Rynek i Opinia. Jego zdaniem, wraz ze wzrostem liczby takich programów odpowiednie organizacje nadzorujące mogą zacząć wprowadzać istotne ograniczenia takich akcji, tak jak jest to w przypadku reklamy.

Sieci handlowe coraz częściej kierują swoje programy lojalnościowe do dzieci. Jaka jest przyczyna tego zjawiska? Co zyskują sieci dzięki tego typu promocjom?

Rzeczywiście liczba programów lojalnościowych kierowanych do dzieci rośnie. Przyczyny są dwie. Pierwsza z nich to żywiołowa reakcja dzieci na różnego rodzaju korzyści i otwartość na kolekcjonowanie różnych przedmiotów. Świadomość konsumencka dzieci jest dużo niższa niż dorosłych, dlatego dużo łatwiej do nich trafić, zwłaszcza jeśli zaproponuje im się atrakcyjne gadżety: naklejki, pluszaki czy inne akcesoria. Drugą przyczyną tego zjawiska jest fakt, że dzieci są w stanie przyprowadzić do sklepów swoich rodziców, którzy robią w danej sieci swoje normalne zakupy, co realnie przekłada się na wyższy poziom sprzedaży.

Czy liczba tego typu programów lojalnościowych będzie rosła?

Można przypuszczać, że liczba programów lojalnościowych kierowanych do dzieci będzie rosła. Jednocześnie można się spodziewać, że wraz ze wzrostem liczby takich programów odpowiednie organizacje nadzorujące mogą zacząć wprowadzać istotne ograniczenia takich akcji, tak jak jest to w przypadku reklamy. Pamiętajmy, że tego typu działania skierowane są do dzieci, które są konsumentami nieświadomymi, więc temat jest stosunkowo wrażliwy.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.