Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Ekspert: Stokrotka może zmienić rynek convenience jeśli zaoferuje więcej niż konkurenci

Czy wejście nowego formatu Stokrotki w segment convenience zmieni rynek? Jeśli będzie to format rzeczywiście inny niż już istniejące, to może i tak. Trzeba jednak pamiętać, że wszyscy patrzą sobie na ręce i bardzo szybko zapełniają lukę oraz podchwytują rozwiązania stosowane przez konkurencję - uważa Konrad Gruda, ekspert rynku retail w Roland Berger.

- Jeśli chodzi o asortyment to trend jest taki, że konsumenci oczekują świeżych produktów, ale czy to wystarczy, aby sieć, zapewne na zasadach franczyzy, była dochodowa? 2 tys. SKUs wskazuje na dość szeroki asortyment, więc format Stokrotki nie będzie typowym warzywniakiem - ocenia Gruda.

Zdaniem eksperta należy pamiętać, że największy dochód sklepy convenience osiągają na wyrobach alkoholowych i tytoniowych.

- Sklep za rogiem jest sklepem za rogiem, gdzie raczej nie nabywa się produktów planowo. Bliskość sprzyja budowaniu lojalności, a często sam sprzedawca - jeśli jest duszą sklepu, zwiąże ze sobą klienta - mówi Konrad Gruda.

Czytaj więcej na Dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stokrotka RSS ALERT    /    convenience RSS ALERT    /    Konrad Gruda RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.19.203
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.