Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Ekspert: Tworzenie wspólnej marki dla kilku producentów niesie konieczność kompromisów

Takie rozwiązanie niesie ze sobą konieczność wielu kompromisów odnośnie założeń dla marki wspólnej i jej komunikacji. Szczególnie jeżeli chodzi o wizerunek marki, a co za tym idzie, o budżet. Teoretycznie wypromowanie takiej marki wspólnej jest możliwe, praktycznie jednak bardzo trudne - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Marta Laskowska, z agencji Personal PR Sp. z o.o.


Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 24-01-2011, 12:46

- Możemy zakładać, że dla silnych marek taka współpraca byłaby nieatrakcyjna, ponieważ w ich interesie jest umacnianie wizerunku swojej marki, a nie współpraca z markami, które nie zdołały wypracować sobie tak wysokiej pozycji. Firmy mniej znane mogłyby być zainteresowane stworzeniem wspólnej marki, ponieważ wspólna koncepcja komunikacji marketingowej byłaby prawdopodobnie na wyższym poziomie niż taki, jaki te firmy mogą osiągnąć samodzielnie - mówi Marta Laskowska.

Jej zdaniem nie można więc jednoznacznie ocenić, czy wypromowanie wspólnej marki byłoby możliwe. - Dla pewnych grup zapewne tak, dla innych nie. Należy się zastanowić, jak wyglądałaby sytuacja wprowadzenia takiej marki na rynek czy zorganizowanie stoisk na targach? - pyta Marta Laskowska.

Zdaniem Władysława Łukasika, prezesa Agencji Rynku Rolnego zamiast wchodzić w produkcję marki własnej, polskie przedsiębiorstwa powinny na przykład rozwijać marki wspólne kilku producentów. - Co stoi na przeszkodzie aby powstało np. Masło Podlaskie, robione według tych samych standardów przez kilku producentów, lub inny produkt - pyta prezes Łukasik

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marta Laskowska RSS ALERT    /    Władysław Łukasik RSS ALERT    /    ARR RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.247.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.