Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Ekspert: Zakupy w dyskontach przestały być bolesnym doświadczeniem

- Zaryzykowałbym stwierdzenie, że na „dole rynku” tworzy się luka dla dyskontu z krwi i kości. Pozbawionego wielu udogodnień, które z jednej strony polepszają doświadczenie zakupowe, ale z drugiej podwyższają kompleksowość i koszty operacyjne prowadzenia biznesu - mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Krzysztof Badowski, partner w PwC.

Ekspert: Zakupy w dyskontach przestały być bolesnym doświadczeniem
Krzysztof Badowski, partner PwC. Fot. PTWP
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 09-10-2019, 14:16

Badowski przypomina, że gdybyśmy cofnęli się w czasie o kilkanaście lat, to dzisiejszego dyskontu wcale byśmy mianem dyskontu nie określili.

- Dyskonty się zmieniają, dokonują ciągłej modernizacji formatu i poszerzają asortyment, budują nowe punkty styku z konsumentem i nowe doświadczenia. Zaryzykowałbym wręcz stwierdzenie, że na „dole rynku” tworzy się luka dla dyskontu z krwi i kości. Pozbawionego wielu udogodnień, które z jednej strony polepszają doświadczenie zakupowe, ale z drugiej podwyższają kompleksowość i koszty operacyjne prowadzenia biznesu – mówi Krzysztof Badowski.

- Oczywiście, aby taki „dyskont z krwi i kości” zafunkcjonował, musiałby mieć odpowiednią skalę biznesu. Więc nie jest to pewnie pomysł dla nowego gracza, ale może dla któregoś z obecnych, jako format alternatywny. Taki dla mniej zamożnych konsumentów, dla których rzeczywiście najważniejszym kryterium decyzyjnym jest cena – dodaje ekspert.

Więcej na Dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PwC RSS ALERT    /    hard dyskont RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    Krzysztof Badowski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.209.80.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.