Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Emperia nie wyklucza rozwoju sieci Stokrotka we franczyzie

- Obecnie skupiamy się na pracy nad strategią Emperii na kolejne lata. Chcemy ją zaprezentować na przełomie II i III kwartału tego roku. Nie wykluczamy żadnego rozwiązania - powiedział Marek Wesołowski, wiceprezes zarządu, dyrektor ds. działalności detalicznej Emperia Holding SA.


Autor: dlahandlu.pl/portalspozywczy.pl
Data: 02-02-2011, 15:41

- Naszym celem jest pozycja lidera segmentu supermarketów Polsce - dodaje Marek Wesołowski.

Rocznie Emperia chce otwierać 40-50 placówek Stokrotka, zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach.

Jak informował serwis portalspozywczy.pl, przedstawiciele spółki zastanawiali się nad franczyzą dla sieci Stokrotja już jakiś czas temu. - Nie zauważamy na razie istotnego zainteresowania ze strony rynku Stokrotką. Niemniej nie jest wykluczone, że za jakiś czas i te koncepty zdecydujemy się rozwijać poprzez franczyzę - powiedział w lipcu 2010 r., Marek Wesołowski, członek zarządu Emperia Holding S.A.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marek Wesołowski RSS ALERT    /    Emperia RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.71.108
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.