Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Emperia otworzy sklepy w formacie convenience

Grupa Emperia jest w trakcie testów nowego formatu convenience. Sklepy będą pod inną marką niż Stokrotka z powodu istotnych różnic w formacie i asortymencie. – W ciągu 2-3 miesięcy pojawią się pierwsze nasze sklepy w nowym formacie convenience – powiedział Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding S.A. i Stokrotka Sp. z o.o.

Emperia otworzy sklepy w formacie convenience
Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding. fot. Emperia Holding

– W 2013 r. odświeżyliśmy format Stokrotki, a obecnie jesteśmy na etapie testowania nowych, mniejszych sklepów w formacie convenience. Nie ma tego typu sklepów convenience w Polsce, jakie my chcemy otworzyć – powiedział Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding S.A. i Stokrotka Sp. z o.o.

Prezes dodał, że mają odpowiednią logistykę i zejście z 8 tys. produktów do 2 tys. produktów nie jest dla Grupy Emperia problemem.

– Nowe sklepy będą pod innym brandem niż Stokrotka, ponieważ różnica między nimi będzie zbyt duża – tłumaczył prezes.

Prezes nie sprecyzował, ile sklepów convenience Emperia zamierza otworzyć w 2016 roku. Podkreślił natomiast, że sklepy convenience Emperii będą się istotnie różniły od sklepów sieci Żabka.

– Większość supermarketów stawia na produkty świeże. My przy marketach również stawiamy na produkty świeże i to jest nasz wyróżnik na tle konkurencji. W przypadku naszych nowych sklepów convenience  również na tyle, na ile będzie to możliwe, będziemy wyróżniać się produktami świeżymi. Chcemy również, aby te sklepy były wybierane przez klientów na równi z marketami. Z supermarketami nie zamierzamy konkurować – podkreślił Dariusz Kalinowski.

Obecnie Emperia Holding posiada sklepy Stokrotka w formacie supermarketów i marketów oraz sklepy franczyzowe. Na koniec drugiego kwartału Emperia posiadała 246 supermarketów, 70 marketów oraz 32 sklepów franczyzowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stokrotka RSS ALERT    /    Emperia RSS ALERT    /    sklepy convenience RSS ALERT    /    Dariusz Kalinowski RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • john 2016-08-30 19:33:03
    No to potencjalny inwestor ktòry chciałby kupić Żabke musi uwzględnić w wycenie nowe RYZYKO!!!!!!!!
  • darc 2016-08-31 10:48:52
    Zaklinania rzeczywistości przez Pana Dariusza cd.
  • stokrotka 2016-08-31 18:54:08
    Psy szczekają a karawana jedzie dalej. Pozdrawiam myślących oraz tych służących portugalskiemu panu.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.90.109.231
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.