Emperia: wkrótce 300 produktów pod marką sieci

Do końca I kw. 2009 r. lubelski dystrybutor chce mieć do na półkach swoich sklepów ponad 300 produktów pod marką własną. Nowy asortyment jest istotnym elementem rozwoju nowej sieci sklepów, z którą Emperia ma ruszyć w połowie przyszłego roku - dowiedział się portalspozywczy.pl.
Po połączeniu w 2006 r. spółek Eldorado i BOS w ofercie lubelskiego dystrybutora pozostało kilkadziesiąt produktów typu private label z różnych kategorii. - Musimy teraz to uporządkować i rozbudować portfolio o kilkaset kolejnych pozycji. Będziemy stawiali przede wszystkim na ich jakość, a nie na cenę - mówi Artur Kawa, prezes Emperia Holding.
Marki własne mają być jedynie uzupełnieniem oferty handlowej Emperii. - Nie będziemy ich oferowali w naszych hurtowniach i nie będą sprzedawane nigdzie poza naszymi sklepami - dodaje prezes.
Obecnie w planach firmy jest ponad 300 produktów pod marką własną. Docelowo będą stanowić one od 5 do 10 proc. oferty sklepów należących do Grupy Handlowej Emperia Holding. W przypadku nowej sieci supermarketów marka własna ma stanowić przynajmniej kilkanaście procent oferty sklepów.

KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)