Empik chce rozwijać nowy koncept handlowy
- W tej chwili mamy 222 salony, do końca roku otworzymy pięć kolejnych. Zarówno w bieżącym roku, jak i w kolejnych latach, planujemy otwierać kilkanaście salonów rocznie. Co istotne – w pierwszej połowie 2016 r. zaprezentujemy też nowy koncept sklepu - mówi w wywiadzie z "Rzeczpospolitą", nowa prezes sieci księgarni Empik Ewa Szmidt-Belcarz.
Jak potwierdza prezes, będzie to zupełnie nowy format i tzw. doświadczenie zakupowe dla klientów, zachowujący historyczne DNA Empiku, jednak istotnie wzbogacony o technologie ułatwiające nawigację w sklepie, odnalezienie poszukiwanego produktu lub zamówienie takiego, którego akurat nie ma w sklepie.
Projekt przygotowała londyńska agencja 20:20, która zrealizowała wiele projektów dla międzynarodowych detalistów. Nowe lokalizacje będą otwierane już w nowym formacie, gruntownej przebudowie zostanie poddanych 30 najważniejszych, istniejących salonów.
Czytaj więcej w "Rzeczpospolitej".

KOMENTARZE: (2)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (2)