Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Empik: Do 2023 roku będzie funkcjonować 370 salonów

276 salonów w całej Polsce – z takim wynikiem marka zakończyła rok 2019. Sieć otworzyła 21 punktów sprzedaży o łącznej powierzchni handlowej 2492 mkw., w tym 13 standardowych salonów (powyżej 200 m2) oraz 8 Empików w mniejszym formacie. Uruchomiono ponadto 3 sklepy Papiernik by Empik i obecnie działa ich 11, a dodatkowo 20 księgarni Mole Mole.

Empik: Do 2023 roku będzie funkcjonować 370 salonów
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 21-01-2020, 10:08

Empik w 2019 roku osiągnął swoje cele założone w strategii na lata 2019-2023. Sieć otworzyła 21 punktów sprzedaży o łącznej powierzchni handlowej 2492 mkw., w tym 13 standardowych salonów (powyżej 200 m2) oraz 8 Empików w mniejszym formacie. Uruchomiono ponadto 3 sklepy Papiernik by Empik.

Obecnie w całej Polce w ramach Grupy Empik funkcjonuje 276 salonów Empik, 11 sklepów Papiernik by Empik oraz 20 księgarni Mole Mole. Sieć konsekwentnie rozwija format mniejszych salonów, docierając do nowych klientów w kolejnych miejscowościach. W 2019 roku do Empiku w swoim mieście mogli po raz pierwszy przyjść mieszkańcy Kluczborka, Śremu, Bolesławca czy Krotoszyna.

Nowe salony to także nowe rozwiązania technologiczne, które mają ułatwić zakupy klientom stacjonarnym i usprawnić proces obsługi zamówień online. W 2019 roku obok tradycyjnych kas, w salonach sieci Empik pojawiły się kasy samoobsługowe - w całej Polsce już 31 Empików oferuje taką możliwość. Dodatkowo, klienci sieci mogą dokonać zakupu u kasjerów z tabletami, którzy są dostępni na terenie sklepu. Grupa Empik sprawdza, które z proponowanych rozwiązań najbardziej odpowiada klientom, aby w przyszłości rozwijać się w kierunku przez nich preferowanym. Ponadto, wszystkie salony Empik powyżej 180 mkw. oferują już także możliwość odbioru zamówień z Empik.com o dużych gabarytach, z czego chętnie korzystają klienci.

Jedną z ważniejszych koncepcji marki są salony w formacie Future Store, czyli bardzo nowoczesna, przyjazna odbiorcom i pełna inspiracji przestrzeń. Domeną modelu Future Store jest tak zwane serce salonu, czyli duże ekrany w centrum sklepu informujące o ciekawych premierach, nowościach i aktualnościach ze świata kultury i rozrywki. Salony w innowacyjnej formule są dla sieci standardem przy otwarciach punktów sprzedaży w dużych galeriach handlowych. Do formatu Future Store modernizowane są również najważniejsze działające już salony. W 2019 roku do sieci dołączyły 3 kolejne lokalizacje w tej koncepcji - w Bydgoszczy, Rzeszowie i Bielsku-Białej.

Strategia ekspansji Empiku zakłada, że do 2023 roku na terenie całej Polski będzie funkcjonować 370 salonów, z czego aż 60 z nich stanowić będą sklepy w mniejszym formacie. W najbliższych planach na 2020 rok jest otwarcie 130 kas samoobsługowych w salonach w całej Polsce oraz dalszy rozwój innowacyjnego formatu Future Store. Plany na najbliższe lata zakładają ponadto wyrównanie sprzedaży we wszystkich kanałach: sklepach stacjonarnych, na platformie Empik.com oraz w aplikacji mobilnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Empik RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.218.67.1
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.