Empik otwiera 250 salon. Planuje rozbudowę IT

Empik otworzył właśnie 250. salon. Rozwój tego omnichannelowego sprzedawcy jest widoczny nie tylko w rosnącej liczbie sklepów oraz zatrudnionych w nich pracowników, ale również w rozbudowie zespołów profesjonalistów. 2500 osób znalazło zatrudnienie w salonach w całym kraju, a ponad 500 specjalistów z różnych branż – od IT przez logistykę, handel po customer service – pracuje w głównej siedzibie w Warszawie. W 2018 roku firma planuje dalszy rozwój zatrudnienia we wszystkich obszarach działalności z naciskiem na dział IT.
28 marca nastąpiło otwarcie 250. salonu Empiku w Polsce. Sklep we Wrocławiu (Park Handlowy Auchan Bielany) o powierzchni blisko 200 m.kw. zatrudnia kilka osób, które zdecydowały się związać swoje zawodowe kariery z marką łączącą w swoich działaniach 70-letnią tradycję z nowoczesnością. Z 2,5 tysiąca osób, które w salonach Empik w całej Polsce zajmują się obsługą klienta, pracą na sali sprzedaży czy zarządzaniem, blisko tysiąc pracuje w salonach własnych, pozostali w salonach partnerskich (franczyzowych). Rozwija się również sieć salonów Empik działających w nowoczesnej formule Future Store.
Wraz ze wzrostem liczby salonów w całej Polsce, rośnie zatrudnienie w centrali firmy w Warszawie. Obecnie Empik zatrudnia ponad 500 osób, które są odpowiedzialne za zarządzanie ofertą produktową w salonach oraz za operacje i marketing. Empik to nie tylko sieć salonów, ale także jeden z największych sklepów internetowych w Polsce. Zespół osób zatrudnionych w centrali firmy odpowiada za prace nad rozwojem technologicznym i ofertowym platformy empik.com. Dzisiaj sklep posiada już ponad 1,5 mln produktów i dociera do milionów klientów.
Rozwój technologiczny Empiku to także szereg wdrażanych z sukcesem rozwiązań mobilnych, takich jak: EmpikGO (e-booki i Audiobooki), EmpikFoto (serwis świadczący usługi fotograficzne) czy aplikacja Empik, która ułatwia klientom codzienne poszukiwania produktów, odsłuchiwania wybranych utworów muzycznych czy dostęp do kilkuset tysięcy opinii klientów.
Ponad 200 specjalistów pracuje w zespole e-commerce, odpowiadającym za IT i rozwój produktu, e-handel, digital marketing i kanał mobile. 300 pracowników liczą zespoły ds. zarządzania kategorią produktową, logistyką, oraz działy supply chain, customer service i funkcji wsparcia.
Empik stawia na dynamiczny rozwój w obszarze e-commerce. – W 2018 roku planujemy znacząco zwiększyć zatrudnienie w obszarze IT. Specjaliści z tej dziedziny będą pracować przy projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań omnichannelowych w sprzedaży – podkreśla Marta Krukowska, Chief HR Officer Grupy Empik.
Empik to największa sieć dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku, istnieje od 70 lat. W 250 salonach Empik oferuje dziesiątki tysięcy książek, płyt z muzyką, filmów, gier multimedialnych, czasopism, artykułów artystyczno-kreatywnych i papierniczych, zabawek edukacyjnych, gier planszowych, a także bilety na różnorodne wydarzenia. Empik to także jeden z największych sklepów internetowych w Polsce i lider e-commerce w naszym kraju.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!