Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Euro 2016 a branża spożywczo-handlowa. Kto zarobi na zwycięstwach Polaków?

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / sport.se.pl
  • Data: 30-06-2016, 11:33
Euro 2016 a branża spożywczo-handlowa. Kto zarobi na zwycięstwach Polaków?
fot. pixabay.com

Przed rozpoczęciem Euro 2016 sieci handlowe ostro promowały swoje oferty chcąc podbić sprzedaż. Teraz wszyscy klienci Media Markt, którzy przez rozpoczęciem mistrzostw zakupili nowe telewizory w sklepach sieci, liczą na zwycięstwo polskiej reprezentacji w meczu z Portugalią.

Jeśli polska drużyna wygra sieć odda kibicom pieniądze za zakupy telewizorów. Jak pisze serwis sport.se.pl, wszystko za sprawą specjalnej akcji Media Markt. Popularna sieć elektroniczna złożyła obietnicę swoim klientom, że w przypadku awansu biało-czerwonych do półfinału Euro 2916 zwróci im wydane pieniądze. Wystarczyło zrobić zakupy w dniach 2-5 czerwca za minimum 500 zł i zarejestrować paragon na stronie internetowej sklepu.

- Kibicujemy naszym piłkarzom i liczymy, że trzeba będzie wypłacić naszym klientom te pieniądze - powiedziała serwisowi sport.se.pl, Wioletta Batóg, rzeczniczka prasowa Media Markt.

Niewiele osób liczyło na tak wysoką pozycję polskiej drużyny w turnieju. Ale wiele sieci handlowych podbija sprzedaż i organizuje specjalne akcje dla kibiców. Sprzedawane są gadżety, szaliki i stroje sportowe oraz piwo i przekąski - w promocyjnych ofertach. Na okoliczność Euro 2016 wypuszczono także specjalne, dedykowane reklamy. 

Ciekawy może wydawać się przypadek sieci Piotr i Paweł, która przed mistrzostwami rozdawała specjalne kupony dla klientów do wykorzystania w trakcie trwania mistrzostw. -50 proc. na wszystkie produkty marki Piotr i Paweł, gdy Polska wejdzie do finału, specjalne rabaty, gdy Polak strzeli hat-tricka lub gdy polska reprezentacja strzeli 3 gole w jednym meczu w czasie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Jednak najciekawszym elementem jest kupon "Nic się nie stało", do wykorzystania dzień po tym, jak polska reprezentacja odpadnie z turnieju. Zawiedziony kibic otrzyma 44 proc. zniżkę na piwo.

Ciekawe także ile na mistrzostwach zarobią sponsorzy... Z firm spożywczych i handlowych oficjalnymi sponsorami są: Biedronka, Ustronianka oraz Okocim. Oficjalnym partnerem jest Las Vegas power Energy Drink. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • bulik 04-07-2016, 00:34:
haha dokładnie to jedyna branża spożywcza. Co do telewizora to też nabyliśmy i teraz konsumujemy.
  • somi 30-06-2016, 13:33:
Media Expert podobno podczas Euro sprzedali bardzo dużo telewizorów. My te u nich kupiliśmy w promocji.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH