Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Eurocash: 2018 czasem wzmożonej pracy nad efektywnością biznesu hurtowego

- Dla Eurocash, 2018 rok był czasem wzmożonej pracy nad zwiększeniem efektywności biznesu hurtowego. Udało się nam się uporać ze wszystkimi problemami, które ciążyły nam w poprzednim roku. Dziś możemy stwierdzić, że poprzednie lata wręcz nas wzmocniły. Widać to po wynikach naszej części hurtowej, której sprzedaż urosła powyżej oczekiwań wszystkich. Co więcej dzięki wdrożonym procesom optymalizacyjnym nasza EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację) rosła w jeszcze szybszym tempie - mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash.

Eurocash: 2018 czasem wzmożonej pracy nad efektywnością biznesu hurtowego
fot. materiały prasowe
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu
Data: 31-12-2018, 10:37

– By wzmocnić skalę działania i przełożyć synergie z tym związane na niezależnych przedsiębiorców podjęliśmy decyzję o przyspieszeniu ekspansji w biznesie detalicznym. W poprzednim roku przejęliśmy sklepy EKO, w połowie bieżącego roku przejęliśmy sieć Mila. Czeka nas w tej chwili integracja tych przedsiębiorstw razem z Delikatesami Centrum. Co więcej ogłosiliśmy na początku roku plan otwarcia 900 sklepów w kolejnych latach. Taka sieć małych supermarketów jest budowana w oparciu o wysokie standardy, zwłaszcza w doborze asortymentu i przy użyciu nowoczesnych technologii. Przyłączyć się do niej może każdy lokalny przedsiębiorca, który nie musi martwić się o wysokie koszty testowania nowoczesnych rozwiązań, gdyż te rozłożone zostają na ponad 1 500 sklepów łącznie – mówi przedstawiciel Eurocashu.

– Skoro podsumowujemy rok, to nie mógłbym nie wspomnieć również o tym, że w 2018 roku podjęliśmy decyzję o sprzedaży 100% akcji PayUp Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie E-Płatności (PeP). Decyzja ta pozwoli nam w pełni skupić się na naszej podstawowej działalności –  dodał.

Zapytany o plany i cele na 2019 rok, Jacek Owczarek odpowiada: – Będziemy skupieni na konsekwentnej realizacji naszej strategii. Dlatego też, jeśli chodzi o detal – skupimy się przede wszystkim na procesach integracji Eko i Mili.

Więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Eurocash RSS ALERT    /    Jacek Owczarek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.196.116.3
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.