Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eurocash będzie inwestował w rozwój produktów pod marką własną

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 04-01-2011, 18:39

Władze spółki Eurocash widzą ogromny potencjał w produktach marki własnej. I to właśnie one mają być czynnikiem przewagi konkurencyjnej podmiotów należących do spółki.

Eurocash zapowiada rozwój i poszerzenie linii produktów marki własnej. Aktualnie ich udział w sprzedaży wynosi około 12 proc. W przypadku sieci handlowych należących dotychczas do Emperii, było to zaledwie kilka proc. Teraz firma zaproponuje niezależnym handlowcom większy wybór marek własnych.

21 grudnia 2010 r. spółki Eurocash i Emperia podpisały umowę inwestycyjną, w ramach której Emperia sprzeda Eurocashowi udziały w spółce dystrybucyjnej Tradis oraz kilkunastu franczyzowych sieciach detalicznych (m.in. sklepy sieci Lewiatan, Milea, Groszek, spółdzielnie Społem zrzeszone w Partnerskim Seriwisie Detalicznym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH