Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Eurocash będzie inwestował w rozwój produktów pod marką własną

Władze spółki Eurocash widzą ogromny potencjał w produktach marki własnej. I to właśnie one mają być czynnikiem przewagi konkurencyjnej podmiotów należących do spółki.

Eurocash zapowiada rozwój i poszerzenie linii produktów marki własnej. Aktualnie ich udział w sprzedaży wynosi około 12 proc. W przypadku sieci handlowych należących dotychczas do Emperii, było to zaledwie kilka proc. Teraz firma zaproponuje niezależnym handlowcom większy wybór marek własnych.

21 grudnia 2010 r. spółki Eurocash i Emperia podpisały umowę inwestycyjną, w ramach której Emperia sprzeda Eurocashowi udziały w spółce dystrybucyjnej Tradis oraz kilkunastu franczyzowych sieciach detalicznych (m.in. sklepy sieci Lewiatan, Milea, Groszek, spółdzielnie Społem zrzeszone w Partnerskim Seriwisie Detalicznym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Eurocash RSS ALERT    /    Tradis RSS ALERT    /    Emperia RSS ALERT    /    private label RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.174.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.