Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Eurocash ma 27 proc. udziału w rynku dystrybucji, eurocash.pl ze sprzedażą 3 mld zł

Grupa Eurocash ma 27 proc. udział w rynku dystrybucyjnym w Polsce. W wykresie Eurocash nie wyodrębnia Grupy Specjał, której obroty w 2018 roku wyniosły 16,7 mld zł. Kolejne miejsce z 6 proc. udziałów zajmuje Makro, a następne Selgros z PT Dystrybucja z udziałami na poziomie 4 proc. Kolejne miejsca to: Distribev (3 proc.), Bać-Pol (2 proc.), Alti (1 proc.) oraz PHUP Gniezno (1 proc.). W prezentacji spółki "pozostali dystrybutorzy" mają 51 proc. (lokalne hurtownie, dystrybucja własna producentów, specjalistyczne kategorie nieobjęte przez Eurocash) - podaje dlahandlu.pl.

Eurocash ma 27 proc. udziału w rynku dystrybucji, eurocash.pl ze sprzedażą 3 mld zł
fot. Eurocash
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 13-03-2019, 15:44

Eurocash informuje, że posiada też największą platformą e-commerce FMCG - eurocash.pl, która generuje sprzedaż w wysokości 3 mld zł.

Przychody Grupy Eurocash w 2018 r. sięgnęły 22,8 mld zł, co oznacza wzrost o blisko 10 proc. w porównaniu z 2017 r. Zysk netto wyniósł 111,6 mln zł wobec 29,5 mln zł straty w 2017 roku. W minionym roku Grupa istotnie zwiększyła efektywność segmentu hurtowego: przy wzroście sprzedaży w tym segmencie o 6 proc. do 17,7 mld zł, EBITDA wzrosła o 18 proc. do 410 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Eurocash RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.121.213
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.