Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Eurocash na FRSiH: W dalszej przyszłości na rynku pozostaną tylko sklepy lokalne

Zdaniem Jana Domańskiego, dyrektora ds. korporacyjnych Grupy Eurocash, za kilkadziesiąt lat konsumenci nie będą już chcieli tracić czasu na parkowanie pod dużymi supermarketami i na czekanie w kolejce do kas. Może się okazać, że na rynku pozostaną tylko sklepy lokalne, które będą w stanie zbudować indywidualną relację z każdym klientem, a poprzez dostęp do nowych technologii – przedstawić mu ofertę, której oczekuje.

Eurocash na FRSiH: W dalszej przyszłości na rynku pozostaną tylko sklepy lokalne
Jan Domański, dyrektor ds. korporacyjnych Grupy Eurocash. Fot. PTWP
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 06-11-2019, 12:46

- Konsument cały czas się zmienia. Jako grupa Eurocash myślimy powoli o konsumencie 10.0, bo uważamy, że to, co dzieje się dzisiaj, powoli staje się historią – mówił Jan Domański, podczas sesji Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata, która odbyła się drugiego dnia XII FRSiH 2019.

Jak tłumaczył, konsument obecnie ma do wyboru lokalny sklep, w którym spotka przedsiębiorcę, którego zna. Ten sklep ma już dostęp do najnowocześniejszych technologii, by na bieżąco reagować na potrzeby klienta. - Jeśli konsument od czasu do czasu chce kupić ser włoski, to lokalny sklep, dzięki dostępnej analizie, może to przewidzieć i go zaoferować. Staramy się, by ci, którzy z nami współpracują, mieli dostęp do takich narzędzi – mówił Jan Domański.

- Nie wykluczone, że w przyszłości inny sklep niż lokalny nie będzie nam potrzebny. Parkowanie przed sklepem i stanie w kolejce do kasy trwa już dłużej niż samo wybieranie produktów. Jak będzie wyglądał konsument za 40 lat? Wydaje mi się, że nie będziemy tracić czasu na robienie nudnych rzeczy, jak parkowanie, a pojęcie kasjera będzie wychodziło z przestrzeni poznawczej – tłumaczył przedstawiciel Eurocash.

- Chcemy kłaść fundamenty pod system obsługi konsumenta, który daje mu możliwość realizacji jego indywidualnych pragnień i dostarczania ich w wygodny sposób lub kupowania przez internet i dostarczania zakupów jak najszybciej. Wtedy będzie więcej czasu na to co naprawdę jest ważne, np. na czerpanie przyjemności z gotowania – dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jan Domański RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT    /    Eurocash RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.96.39
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.