Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eurocash nie będzie rozwijał projektu sklepów Minutka. Sieć może zniknąć z rynku

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 26-06-2012, 15:29
Eurocash nie będzie rozwijał projektu sklepów Minutka. Sieć może zniknąć z rynku
Obecnie sieć sklepów Minutka liczy 150 placówek

Partnerska sieć Tradisu - Minutka - powoli znika z rynku. Eurocash nie będzie kontynuował tego projektu. - Biorąc pod uwagę małą liczbę sklepów sieci Minutka (150 placówek) w porównaniu z siecią abc (prawie 4900 placówek) oraz początkowy stopień rozwinięcia oferty tego konceptu, Eurocash podjął decyzję o niekontynuowaniu wdrożenia sieci Minutka. Istotny był również poziom rozpoznawalności poszczególnych marek, który w przypadku sieci abc jest zdecydowanie wyższy - wyjaśnia w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Carlos Saraiva, członek zarządu Grupy Eurocash i prezes Grupy Tradis.

- Sieć Minutka była projektem Emperii i stanowiła odpowiedź na formułę od lat rozwijaną przez Eurocash, czyli sieć sklepów abc - tłumaczy prezes Tradisu.

Partnerzy sieci Minutka mają możliwości zmiany i przystąpienia do innej sieci franczyzowej, w szczególności do sieci abc, aczkolwiek ostateczna decyzja należy do nich. - Jak zawsze wspieramy naszych klientów przy tego typu zmianach i wspólnie inwestujemy, by ich sklepy stały się bardziej
rentowne - dodaje Carlos Saraiva.

Według Eurocashu, rozwiązania proponowane właścicielom sklepów sieci Minutka to przykład synergii wynikającej z połączenia Eurocash z Tradisem: dzięki integracji obu firm klienci mogą przynależeć dosilniejszej i bardziej rozpoznawalnej sieci, która oferuje jeszcze większe korzyści wynikające ze współpracy.

Przypomnijmy, oferta sieci Minutka skierowana była do właścicieli małych sklepów spożywczych, którzy preferują samodzielne zaopatrzenie placówek w halach Cash & Carry Tradisu. - Zgodnie z zapowiedziami do końca roku na polskim rynku handlowym będzie funkcjonowało co najmniej 120 Minutek, a kolejny rok chcemy zamknąć z liczbą 600 partnerów. Sieć dynamicznie się rozwija, a kolejni detaliści deklarują chęć dołączenia do projektu. To potwierdza, że małe sklepy chcą umacniać współpracę z Tradisem i właśnie w nas widzą solidnego partnera, z którym mogą skutecznie budować przewagę konkurencyjną - mówił w grudniu 2011 r. Kazimierz Mars, ówczesny prezes zarządu Tradisu.

Więcej na:

www.dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ronaldo hose lipę niosę 27-06-2012, 06:55:
witamy franczyzy po portugalskiej stronie życia !
  • hgw 26-06-2012, 18:28:
milea und groszek next.... euro euro uber ales

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH