Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eurocash rozwija koncept Faktorii Win. W sklepach jest już 500 stoisk

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 08-07-2014, 13:31
Eurocash rozwija koncept Faktorii Win. W sklepach jest już 500 stoisk
Eurocash dynamicznie rozwija koncept Faktorii Win

Grupa Eurocash otworzyła właśnie w Poznaniu przy ul. Libelta swoją 500. półkę Faktorii Win. Koncept Faktorii opiera się na podziale win ze względu na konkretne okazje, dla których dedykowane są poszczególne marki. Faktoria Win powstała po to, aby ułatwić klientom podejmowanie decyzji podczas kupowania wina.

Faktoria Win to koncepcja, którą zdefiniować można jako sklep w sklepie. Jak wyjaśniają przedstawicele Faktorii "projekt jest odpowiedzią na potrzeby polskich konsumentów, dla których zakup wina wciąż pozostaje zajęciem stresującym i trudnym. Jak wskazują badania, odbiorcy, w wyniku swojej niewiedzy i braku wsparcia wolą nie ryzykować i przywiązują się do jednego wypróbowanego smaku, rezygnując z przyjemności, która płynie z poznawania świata wina. Dokonując wyboru Polacy najczęściej kierują się okazją, na jaką mają wybrać konkretne wino. Różne okazje mają wpływ na to, jakie wino wybieramy i ile jesteśmy gotowi za nie zapłacić."

Otwarcie 500-ej półki jest kolejnym etapem w dynamicznym rozwoju nowego projektu Grupy Eurocash. Od początku swojego działania Faktoria Win rewolucjonizuje handel winem w Polsce. Miarą sukcesu Faktorii są pozytywne opinie właścicieli sklepów, którzy postawili na półkę Faktorii w swoich sklepach. 

- Już po pierwszym tygodniu, miesiącu można było jednoznacznie stwierdzić że kategoria win w sklepie staję się bardziej konkurencyjna a zarazem sprzedaż wzrasta. Faktoria jest zarazem narzędziem efektownym pod względem wizualnym ( regał ), ze względu na sposób opisania win jak i efektywnym już po krótkim czasie od instalacji regałów" - dodaje Paweł, manager ds. sieci, nadzorujący 6 sklepów z Faktorią Win w Poznaniu. P { margin-bottom: 0.21cm; }

Kolekcja Faktorii Win to kilkadziesiąt wybranych marek wina, które zostały podzielone na 5 dominujących w kulturze picia wina okazji: Relaks, Z przyjaciółmi, Na randkę, Do Posiłku oraz Na prezent. Zgodnie z tym podziałem zaprojektowana została półka Faktorii Win.

W kolekcji Faktorii Win znaleźć można m.in. takie pozycje, jak Chablis, Royal Riesling, Barolo, Chianti, Prosecco, Gewurztraminer, polskie wino Sudomir, różowe Vinho Verde czy White Zinfandel oraz hiszpańską Cavę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Maciek 09-07-2014, 20:33:
W końcu ktoś coś zrobił z kategorią wina. Dziwię się, że to dopiero 500 sklepów.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 876) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH