Eurocash rusza z 8000. sklepem abc. Wprowadza nowy miejski format (galeria zdjęć)

Sieć Sklepów abc – rozwijana przez Grupę Eurocash największą polską sieć zrzeszającą małe i średnie niezależne sklepy spożywcze – w najbliższą sobotę uczci uruchomienie 8-tysięcznej placówki. Będzie to zarazem pierwszy sklep w nowym formacie „city”.
8000. sklep abc zlokalizowany jest w sercu warszawskiej starówki, przy ul. Senatorskiej 2, na parterze nowoczesnego budynku biurowo-usługowego Plac Zamkowy – Business with Heritage.
– Będzie to sklep inny niż dotychczasowe placówki funkcjonujące pod szyldem „abc po sąsiedzku”. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów oraz naszych franczyzobiorców, testujemy zupełnie nowy koncept „city”, doskonale wpisujący się w centra dużych miast, pasujący m.in. do tak prestiżowych lokalizacji jak warszawska starówka. Będzie połączeniem nowoczesnego designu i koncepcji convenience. Pod względem wyposażenia i aranżacji, będzie sklepem bardziej premium, ale wciąż „po sąsiedzku”. Jego wyróżnikiem będzie wyjątkowe bistro z bogatą ofertą gastronomiczną, adresowaną zarówno do mieszkańców, jak i turystów – powiedział Łukasz Chady, dyrektor Sieci Sklepów abc.
Nowy sklep przy ul. Senatorskiej w Warszawie będzie funkcjonować pod nazwą „abc on the way”.
W I półroczu 2016 r. łączna liczba sklepów ogólnospożywczych skurczyła się o 1,7 tys. do 71,3 tys. placówek.
– Dynamiczny rozwój organizowanej przez nas sieci franczyzowej cieszy, jednak wiemy, że nie możemy zasypiać gruszek w popiele, gdyż konkurencja ze strony dyskontów nie słabnie – wręcz przeciwnie, sieci dyskontowe systematycznie powiększają udziały rynkowe. Dlatego nieustannie inwestujemy w nowe formaty i rozwiązania oraz testujemy nowe koncepty, takie jak otwierany właśnie sklep abc w formacie „city”, oferując naszym klientom nowe możliwości rozwoju i konkurowania z dyskontami – powiedział Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). Poprzez szereg formatów dystrybucji, koncentruje się na hurtowej dystrybucji produktów FMCG do tradycyjnych sklepów i placówek detalicznych w całej Polsce. W ramach prowadzonych przez Grupę Eurocash sieci franczyzowych i partnerskich skupionych jest około 13 tysięcy niezależnych sklepów detalicznych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (3)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (3)